
Η McLaren Racing προετοιμάζεται εντατικά για τον αγώνα στο Γιας Μαρίνα, όπου θα αποφασιστεί η κατεύθυνση του φετινού τίτλου στη Formula 1. Στο Grand Prix Άμπου Ντάμπι, οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι θα έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν τις ίσες ευκαιρίες, ωστόσο η ομάδα καθιστά σαφές ότι ο βασικός στόχος είναι το πρωτάθλημα οδηγών.
Από την αρχή της σεζόν, η ομάδα από το Ουόκινγκ έχει επιδείξει δέσμευση για πλήρη ισότητα ανάμεσα στους δύο οδηγούς. Παρά τις προκλήσεις και τα στρατηγικά λάθη που προέκυψαν, όπως αυτά στο GP Ιταλίας, η προτεραιότητα είναι η κατάκτηση του τίτλου.
Data in the bank 📊#McLaren | #VeloxMcLaren | #AbuDhabiGP 🇦🇪 pic.twitter.com/7nBf9psner
— McLaren (@McLarenF1) December 5, 2025
Ο CEO της McLaren Racing, Ζακ Μπράουν, ξεκαθάρισε ότι η στάση της ομάδας παραμένει αμετάβλητη, διαψεύδοντας φήμες περί αλλαγής στρατηγικής, ενώ δήλωσε πως είναι ανοιχτοί στα team orders εάν η κατάσταση το απαιτήσει για τη διεκδίκηση του τίτλου κατά του Μαξ Φερστάπεν.
«Αφού και οι δύο έχουν ρεαλιστικές πιθανότητες, μπορούν να αγωνιστούν ελεύθερα. Εάν στην πορεία του αγώνα φανεί ότι κάποιος έχει σαφώς καλύτερη ευκαιρία, θα προσαρμοστούμε ανάλογα. Στόχος μας είναι ο τίτλος», δήλωσε ο Μπράουν σε συνέντευξη τύπου της FIA.
Rolling back out for more laps 👊#McLaren | #VeloxMcLaren | #AbuDhabiGP 🇦🇪 pic.twitter.com/fYhTbc5fUO
— McLaren (@McLarenF1) December 5, 2025
Ο Μπράουν τόνισε ότι η προσέγγιση της ομάδας είναι σταθερή και τηρεί τη στρατηγική του παρελθόντος: «Δεν υπάρχει αλλαγή πλεύσης. Ξεκινάμε το τριήμερο με ίσες ευκαιρίες. Θα χρησιμοποιήσουμε κοινή λογική και δεν θα θέσουμε σε κίνδυνο το πρωτάθλημα για μικρές διαφορές στη βαθμολογία».
Απαντώντας στο ερώτημα αν ο Όσκαρ Πιάστρι θα ακολουθήσει μια πιθανή οδηγία να βοηθήσει τον Νόρις, ο Μπράουν φάνηκε σίγουρος: «Οι οδηγοί μας πάντα συμμορφώνονται με τις αποφάσεις της ομάδας. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι αυτό θα ισχύσει και τώρα».
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, το οποίο χορηγεί η Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν το Grand Prix της Formula 1 στο Κατάρ, όπου η στρατηγική της McLaren οδήγησε το πρωτάθλημα στην τελευταία κούρσα.