
Ενόψει της χρονιάς 2026, ο Ολλανδός πιλότος Μαξ Φερστάπεν ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση στην καριέρα του, καθώς η Red Bull Racing εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Με την ομάδα να ασχολείται πλέον με την κατασκευή του δικού της κινητήρα, θα αναμένονται ριζικές αλλαγές τόσο σε αγωνιστικό όσο και σε οργανωτικό επίπεδο.
Σύμφωνα με τις εξελίξεις, ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής θα χρειαστεί να προσαρμοστεί σε καινούριο μονοθέσιο και μονάδα ισχύος, εν μέσω αλλαγών στη διοικητική δομή και στο προσωπικό που τον υποστηρίζει. Η νέα εποχή προμηνύει πιέσεις, καθώς ο Φερστάπεν θα πρέπει να βρει τον τρόπο να προσαρμοστεί αμέσως σε έναν ελαφρώς διαφορετικό κόσμο.
All eyes on ’26 👊#F1 || #RedBullRacing pic.twitter.com/AIXSPQ4zIi
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) December 15, 2025
Η αποχώρηση του Κρίστιαν Χόρνερ και του Χέλμουτ Μάρκο ανατρέπει μια παραδοσιακή εποχή για την ομάδα του Μίλτον Κινς. Ο Λορέν Μεκίς αναλαμβάνει τη διεύθυνση της αγωνιστικής ομάδας, υπό την εποπτεία του CEO της Red Bull GmbH, Όλιβερ Μίντζλαφ, που φέρνει μια νέα φιλοσοφία, εστιάζοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια και ανθεκτικότητα της ομάδας σε όλα τα λειτουργικά της επίπεδα.
Το 2026 σηματοδοτεί την πρώτη χρονιά που η Red Bull Powertrains θα λειτουργήσει ως πλήρης κατασκευαστής μονάδας ισχύος. Παρά την απορρόφηση έμπειρων στελεχών από Mercedes και Honda, φαίνεται ότι η ομάδα δεν θα εκκινήσει από ιδανικές συνθήκες.
Η απόδοση και η αξιοπιστία του καινούριου κινητήρα θα κρίνουν την κατεύθυνση του Φερστάπεν στο πρωτάθλημα. Σε περίπτωση δυσκολιών, δεν αποκλείεται ο Ολλανδός να βρεθεί να μάχεται για θέσεις εντός της δεκάδας αντί να διεκδικεί νίκες και βάθρα, τουλάχιστον στην αρχή της χρονιάς.
Heading back to the Algarve 🔜#F1 || #RedBullRacing pic.twitter.com/5AM5Ox0BwI
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) December 16, 2025
Οι ανατροπές δεν περιορίζονται μόνο στην κορυφή της διοίκησης. Ο Φερστάπεν θα ξεκινήσει τη νέα χρονιά χωρίς αρκετά από τα γνωστά πρόσωπα που τον στήριζαν στον δρόμο προς τις τίτλους. Ο αρχιμηχανικός Ματ Κόλερ έχει μετακομίσει στην Audi και άλλες θέσεις στο τμήμα μηχανολογίας έχουν επηρεαστεί επίσης.
Ακόμα, υπάρχει η πιθανότητα να μην συνεχίσει ο Τζανπιέρο Λαμπιάσι στο ρόλο του επικεφαλής μηχανικού, εστιάζοντας σε άλλες αγωνιστικές του υποχρεώσεις, είτε στην πίστα είτε στο εργοστάσιο.
Η ρήτρα απόδοσης στο συμβόλαιο του Φερστάπεν, που ενεργοποιείται αν δεν βρίσκεται στους δύο πρώτους της βαθμολογίας μέχρι τα μέσα της χρονιάς, κρατά ζωντανό το ενδιαφέρον από άλλες κορυφαίες ομάδες. Παρ’ όλα αυτά, ο ίδιος έχει δηλώσει επανειλημμένα πως το κύριο μέλημά του είναι ένα ήρεμο και παραγωγικό αγωνιστικό περιβάλλον, παρά οι παρασκηνιακές πολιτικές.
Consider this a re-introduction 😉#MV3 || #RedBullRacing pic.twitter.com/RHmv7tBpuL
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) December 18, 2025
Μετά το τέλος της προηγούμενης σεζόν, στο Άμπου Ντάμπι, ο Φερστάπεν ανέφερε ότι μπαίνει στην επόμενη χρονιά με αυτοπεποίθηση και χωρίς αμφιβολίες για τις ικανότητές του. Το καίριο ερώτημα είναι αν η Red Bull Racing θα μπορέσει να αντεπεξέλθει στις προκλήσεις και να αντιμετωπίσει τις πρώτες δυσκολίες δίχως εσωτερικές αναταραχές, κάτι που μπορεί να κρίνει το μέλλον του Μαξ Φερστάπεν στη Formula 1.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν το Grand Prix της Formula 1 στο Άμπου Ντάμπι, και τον νέο παγκόσμιο πρωταθλητή, Λάντο Νόρις.