counters Tσουνόντα: Ο Κορυφαίος Υποψήφιος για τη «Μηχανή του Κιμά» στη F1! | SPORTNOW

Tσουνόντα: Ο Κορυφαίος Υποψήφιος για τη «Μηχανή του Κιμά» στη F1!

FORMULA24 Ιουνίου, 2025205 Views

Με βάση τις τρέχουσες εξελίξεις, είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Ιάπωνας οδηγός δεν θα είναι μέλος της ομάδας του Μίλτον Κινς για τη νέα αγωνιστική περίοδο στη Formula 1.

Πριν από το ντεμπούτο του με τη Red Bull Racing στο GP Ιαπωνίας ως αντικαταστάτης του Λίαμ Λόσον, ο Γιούκι Τσουνόντα είχε εκφράσει την επιθυμία του να ανέβει στο βάθρο. Είχε μάλιστα υπογραμμίσει ότι το μονοθέσιο της αυστριακής ομάδας είναι εύκολο στη διαχείριση και ότι δεν θα είχε δυσκολίες στην προσαρμογή του σε μια ομάδα που στοχεύει στην κορυφή.

Ωστόσο, η πραγματικότητα αποδείχθηκε πιο σκληρή απ’ ό,τι περίμενε. Σε οκτώ συμμετοχές με τους «ταύρους», το καλύτερό του αποτέλεσμα είναι μια 9η θέση στο Μπαχρέιν. Και, ως επιπλέον πλήγμα, χάνει σταθερά από τα μονοθέσια της Racing Bulls, της ομάδας που τον φιλοξένησε στην αρχή της χρονιάς.

Η θητεία του Τσουνόντα στη Red Bull διαφαίνεται περιορισμένη

Σύμφωνα με πληροφορίες από τον Άντριου Μπένσον του BBC, ο Τσουνόντα είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα αποχαιρετήσει τη Red Bull Racing στο τέλος της τρέχουσας σεζόν. Η μοναδική του ελπίδα για επιβίωση στην F1 είναι να παρουσιάσει θεαματική βελτίωση και να συγκεντρώσει περισσότερους βαθμούς.

Η θέση του στη Red Bull Racing αναμένεται να καταληφθεί από τον Ίσακ Χατζάρ. Ο Γάλλος, αν και πραγματοποιεί εξαιρετική rookie χρονιά με τη Racing Bulls, έχει τονίσει επανειλημμένα ότι δεν είναι ακόμη έτοιμος να ηγηθεί της πρώτης ομάδας.

Όσο για τον Λίαμ Λόσον, το μέλλον του στη Racing Bulls είναι αβέβαιο, δεδομένου ότι είχε αρχίσει τη σεζόν με τη Red Bull Racing. Αν παραμείνει με την ομάδα από τη Φαέντσα, θα έχει στο πλάι του τον Άρβιν Λίντμπλαντ, του οποίου η παρουσία στη Formula 2 τον καθιστά ένα από τα πιο υποσχόμενα ταλέντα. Πρόσφατα, μάλιστα, οδήγησε ένα μονοθέσιο Formula 1 του 2023.

Η «μηχανή του κιμά» ετοιμάζεται να λειτουργήσει στο Μίλτον Κινς

Με τον Τσουνόντα κοντά στην έξοδο από τη Red Bull Racing (εκτός απροόπτου), είναι φαίνεται ότι δεν θα τον δούμε στη Formula 1. Έτσι, θα πρέπει να αναμετρηθεί με την ιστορία του δεύτερου μονοθεσίου της Red Bull Racing, που έχει κλείσει θέσεις στον Πιέρ Γκασλί, Άλεξ Άλμπον και Σέρχιο Πέρεζ στο παρελθόν.

Με τον Χατζάρ να προετοιμάζεται να ανταγωνιστεί τον Μαξ Φερστάπεν στην ίδια ομάδα, το μέλλον του Γάλλου φαίνεται ήδη προσδιορισμένο.

Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν δύο κούρσες, το GP Καναδά και τις θρυλικές 24 Ώρες Λε Μαν.

Φωτογραφίες: Getty Images/Redbullcontentpool.com

ΠΗΓΗ

Επομενο αρθρο..
Sidebar
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...