Στο Σπα, ο Μαξ Φερστάπεν είχε την ευκαιρία να αποδείξει για άλλη μια φορά τις ικανότητές του, καθώς ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull Racing κατέκτησε την πρώτη θέση στον Αγώνα Σπριντ, παρουσιάζοντας μια εντυπωσιακή προσπέραση στον ηγέτη της έχειν σήμερα κατάταξης.
Παρά το γεγονός ότι η συνεργασία Πιάστρι – McLaren φαίνεται να κυριαρχεί αυτή τη στιγμή στην Formula 1, η ταχύτητα και η δεξιοτεχνία του Φερστάπεν δεν αμφισβητούνται. Το Σπριντ ήταν το πρώτο αγωνιστικό τριήμερο μετά την απομάκρυνση του Κρίστιαν Χόρνερ από την ηγεσία της Red Bull Racing και ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής έφερε θετικά αποτελέσματα, κερδίζοντας μπροστά από τις δύο McLaren. Έτσι, για τον Λορέν Μεκίς, η πρεμιέρα του στο τιμόνι της αυστριακής ομάδας ήταν ιδανική.
MAX VERSTAPPEN WINS #F1SPRINT AT SPA 👏👏👏#F1 #BelgianGP @Gatorade pic.twitter.com/78Mq3jwRB7
— Formula 1 (@F1) July 26, 2025
Ο Όσκαρ Πιάστρι, που ξεκίνησε την κούρσα από την pole position, προσπάθησε να ακολουθήσει τον Φερστάπεν σε όλη τη διάρκεια των 15 γύρων, παραμένοντας εντός της ζώνης DRS, ωστόσο η κορυφαία ταχύτητα της Red Bull απέτρεψε τις πιθανές του επιθέσεις. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Λάντο Νόρις, ο οποίος είχε μια σύντομη πρωτοκαθεδρία όταν προσπέρασε τον Σαρλ Λεκλέρ, αλλά η McLaren απέδειξε την ανωτερότητά της σε σχέση με τη Ferrari.
Στην αρχή, ο Πιάστρι κατάφερε να κρατήσει προσωρινά πίσω του τον Φερστάπεν, αλλά σε ελάχιστο χρόνο ο Ολλανδός αντεπίθεσε από την εξωτερική και ανέβηκε στην κορυφή. Ταυτόχρονα, ο Λεκλέρ προσπέρασε τον Νόρις για να αναβαθμιστεί στην τρίτη θέση.
That Lap 1️⃣ move to take the lead 😮💨
🎥 @F1 #F1 || #BelgianGP 🇧🇪
pic.twitter.com/YTo4HPalgl— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) July 26, 2025
Ο Νόρις, ωστόσο, κατάφερε να πάρει εκ νέου την τρίτη θέση από τον Λεκλέρ στον τέταρτο γύρο, ενώ ο Πιάστρι συνέχισε να παραμένει κολλημένος πίσω από τον Φερστάπεν, με τη διαφορά τους σταθερά στα 5-6 δέκατα. Ο Αυστραλός δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη προσπέραση και ο Φερστάπεν κράτησε άριστα τη θέση του κατά την αναμέτρηση, κερδίζοντας 8 βαθμούς.
Στον αγώνα τερμάτισε ο Λούις Χάμιλτον στη 15η θέση, διαμαρτυρόμενος στους μηχανικούς της Ferrari σχετικά με την απόδοση των πίσω ελαστικών στην SF-25, ενώ ο Πιερ Γκασλί αποσύρθηκε λόγω διαρροής υγρών από το μονοθέσιο της Alpine.