Ο Σαρλ Λεκλέρ, οδηγός της Scuderia Ferrari, αποκάλυψε τις στρατηγικές προτεραιότητες της ιταλικής ομάδας για τη συνέχεια της φετινής σεζόν στη Formula 1. Με την επίτευξη ενός τίτλου να φαίνεται σχεδόν αδύνατη το 2025, η Ferrari αλλάζει την προσέγγισή της, θέτοντας ως στόχο την εξασφάλιση της δεύτερης θέσης στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ο νεαρός Μονεγάσκος υπογράμμισε την προτίμησή του να καταταγεί η ομάδα του στη 2η θέση, ακόμα και αν αυτό σημαίνει περιορισμένο χρόνο δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα σε σύγκριση με την 3η θέση.
These moments 🤌 🏆 @Charles_Leclerc pic.twitter.com/DLLqRBoqJz
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) August 9, 2025
Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου μετά το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας, ο Λεκλέρ δήλωσε: «Είμαι σίγουρος ότι είναι καλύτερο να τερματίσουμε δεύτεροι παρά τρίτοι. Όπως είπατε, υπάρχει και το ζήτημα του χρόνου στην αεροδυναμική σήραγγα, αλλά δεν είναι κάτι που σκεφτόμαστε ιδιαίτερα. Στην πίστα θέλουμε πάντα να τερματίζουμε όσο πιο ψηλά γίνεται και μετά θα διαχειριστούμε όποιον χρόνο έχουμε στην αεροσήραγγα. Στόχος μας είναι πάντα το καλύτερο δυνατό. Η δεύτερη θέση στους κατασκευαστές είναι ένας από τους στόχους μας, αλλά ο μεγαλύτερος στόχος είναι να επιστρέψουμε στις νίκες το συντομότερο δυνατό. Όπου κι αν τερματίσουμε, θα δουλέψουμε από εκεί και θα δούμε πόσες ώρες θα έχουμε του χρόνου».
Όταν εξετάστηκε η κατάσταση της ομάδας για το υπόλοιπο της σεζόν 2025, ο Λεκλέρ παραδέχθηκε: «Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια πίστα αυτή τη στιγμή όπου να πιστεύουμε ότι είμαστε πιο δυνατοί από τη McLaren. Συνεχώς, η McLaren είναι το πιο δυνατό μονοθέσιο φέτος. Η Red Bull είναι λίγο πιο ασταθής, όπως κι εμείς και η Mercedes, αλλά η σταθερά είναι η McLaren. Για την ώρα, δεν υπάρχει πίστα στην οποία να πηγαίνω και να πιστεύω ότι θα είμαστε φαβορί, αλλά ελπίζω να εκπλαγώ ευχάριστα».
It just gets funnier and funnier 🤣https://t.co/yNHLswspLk pic.twitter.com/YdfTaBwGKV
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) August 10, 2025
Από το 2021, η Formula 1 έχει εισαγάγει ένα κλιμακωτό σύστημα που καθορίζει τον χρόνο που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε ομάδα στην αεροδυναμική σήραγγα, σε συνδυασμό με το όριο προϋπολογισμού. Όσο υψηλότερα τερματίζει μια ομάδα στη βαθμολογία, τόσο λιγότερες ώρες δοκιμών δικαιούται για τους επόμενους έξι μήνες.
Με την ολοκλήρωση της θερινής διακοπής, η Ferrari βρίσκεται στη 2η θέση με 260 βαθμούς, ενώ η McLaren προηγείται με 559. Η μάχη για τη δεύτερη θέση αναμένεται να είναι σφοδρή με τη Mercedes να βρίσκεται τρίτη με 236 και τη Red Bull τέταρτη με 194 βαθμούς.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν τις εξελίξεις του GP Ουγγαρίας, ενόψει και του καλοκαιρινού διαλείμματος της F1.