Καθώς οι μήνες του καλοκαιριού θερίζουν στη Formula 1, οι φήμες και οι στοχευμένες παρατηρήσεις για τους διάσημους οδηγούς και τις συμβατικές τους σχέσεις είναι φυσικά αναπόφευκτες.
Σύμφωνα με την ιταλική “Gazzetta dello Sport”, αποκαλύφθηκαν λεπτομέρειες σχετικά με την ισχύουσα συμφωνία του Λιούις Χάμιλτον. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής φαίνεται να αντιμετωπίζει προκλήσεις κατά τη διάρκεια της πρώτης του χρονιάς με τη Ferrari, καθώς η αναξιόπιστη και προβληματική SF-25 τον έχει καθηλώσει στην 6η θέση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Μετά από 14 αγώνες στο πρωτάθλημα της Formula 1 για το 2025, βρίσκεται 42 πόντους πίσω από τον συμπαίκτη του, Σαρλ Λεκλέρ.
Remembering those first steps of the season🚶♂️ pic.twitter.com/F30tSKiQyw
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) August 10, 2025
Η υπάρχουσα συμφωνία του ολοκληρώνεται στο τέλος του 2026, ωστόσο περιλαμβάνει ρήτρα επέκτασης για το 2027, την οποία μπορεί να ενεργοποιήσει αποκλειστικά ο ίδιος ο Χάμιλτον, χωρίς η Ferrari να έχει λόγο σε αυτό το θέμα.
Ο πρόεδρος της Ferrari, Τζον Έλκαν, φέρεται να έχει συντάξει εσωτερικό έγγραφο που περιγράφει τις κύριες περιοχές βελτίωσης, προκειμένου να ενισχύσουν την προσπάθεια του Χάμιλτον να επανέλθει στην κορυφή.
Σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα, χαρακτηριστικά αναφέρεται: «Δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Ο Έλκαν αποφάσισε να προσλάβει τον πιο εμβληματικό οδηγό στην ιστορία της F1, investando πολλά χρήματα σε μια κίνηση που έχει σημαντικές εμπορικές προεκτάσεις για το Cavallino Rampante».
Fast lines on the hills of Styria⚡️@LewisHamilton pic.twitter.com/v80NYe9XhJ
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) August 8, 2025
Εάν οι πληροφορίες αυτές επιβεβαιωθούν, ο Χάμιλτον θα έχει τη δυνατότητα να κυνηγήσει το μεγάλο του όνειρο: την επιστροφή στη κορυφή του βάθρου με τα χρώματα της Ferrari.
Η κατάκτηση ενός τίτλου με την ομάδα της Maranello είναι η μεγαλύτερη του επιθυμία, την οποία επαναλαμβάνει σε κάθε ευκαιρία. Μάλιστα, από την αρχή της χρονιάς, ακόμα και μετά τη νίκη στο σπριντ της Κίνας, είχε επισημάνει πως χρειάζεται χρόνος για να φτάσει στο επίπεδο που επιθυμεί.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που υποστηρίζεται από τη Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης, στις προπονήσεις για το καλοκαιρινό διάλειμμα της F1, αναλύουν το GP Ουγγαρίας