counters F1: Ο Νόρις αποκαλύπτει πώς το 2025 τον εξελίσσει ως οδηγό | SPORTNOW

F1: Ο Νόρις αποκαλύπτει πώς το 2025 τον εξελίσσει ως οδηγό

FORMULA13 Αυγούστου, 2025208 Views

Ο οδηγός της McLaren Racing, Λάντο Νόρις, συνεχίζει να εξελίσσει τις ικανότητές του διορθώνοντας τα λάθη του και αξιοποιώντας τις εμπειρίες στις πίστες της Formula 1, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικός στη μάχη για τον τίτλο.

Αν και το 2025 τον είχαμε δει να αποτελεί το πρωτοπόρο φαβορί πριν την αρχή της σεζόν, ο 25χρονος Νόρις, κατά την είσοδό του στη θερινή περίοδο, βρισκόταν 9 βαθμούς πίσω από τον συμπαίκτη του, Όσκαρ Πιάστρι. Παρά τη νίκη του στον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία, χρειάστηκε να περιμένει μέχρι το GP Μονακό για να ανακάμψει και να επανέλθει στην κορυφή, στην οποία είχε επιράξει η προσαρμογή του στη νέα McLaren MCL39.

Η φετινή κυριαρχία της McLaren το 2025 έχει δώσει στον Νόρις την καλύτερη χρονιά μέχρι σήμερα, έχοντας καταγράψει έξι νίκες και θέσεις σε βάθρο σε 12 από τους 14 αγώνες μέχρι τη θερινή διακοπή.

Ο Νόρις αποκάλυψε πως στην αρχή της σεζόν αντιμετώπισε δυσκολίες με την προσαρμογή στο νέο στήσιμο του μονοθεσίου, το οποίο προσέφερε λιγότερη αίσθηση στο μπροστινό τμήμα, κάτι που επηρέασε σαφώς το οδηγικό του στυλ. Ωστόσο, η πρόσφατη πρόοδός του σχετίζεται με τη νέα ανάρτηση της McLaren, καθώς και με τη δική του σκληρή δουλειά εκτός πίστας.

«Νομίζω ότι ως οδηγός νιώθω καλύτερος από πέρυσι. Αυτό δεν σημαίνει ότι πάντα κάνω καλύτερη δουλειά, γιατί το μονοθέσιο είναι πολύ διαφορετικό φέτος. Είχα δύσκολες στιγμές στο να καταλάβω πώς να το οδηγήσω. Ναι, είναι McLaren και φοράει ακόμη το πορτοκαλί, αλλά η συμπεριφορά του είναι διαφορετική από άλλες χρονιές. Έπρεπε να προσαρμοστώ. Δεν μου ταιριάζει απόλυτα, αλλά αυτό είναι μέρος της πρόκλησης», δήλωσε ο Νόρις μετά τον αγώνα στην Ουγγαρία.

Επιπλέον, τόνισε: «Έπρεπε να δουλέψω καλύτερα για να επιστρέψω στο επίπεδο ταχύτητας που θέλω και νομίζω ότι το έχω πετύχει. Η ικανότητά μου να βελτιώνομαι μετά από κακές στιγμές έχει ανέβει. Ακόμα και μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο ή μια περίοδο δοκιμών, πλέον μπορώ να διαχειριστώ καλύτερα τις δυσκολίες».

Ο Νόρις αναγνώρισε ότι μια από τις σημαντικότερες εξελίξεις φέτος προήλθε από την αλλαγή νοοτροπίας που υιοθέτησε στις κατατακτήριες, αποφεύγοντας την αγωνία του απόλυτου γύρου. «Μερικές φορές φέτος, ακόμη και το 95% θα ήταν αρκετό. Στην αρχή της χρονιάς προσπαθούσα να οδηγώ στο 101%. Κάποιες φορές αυτό είναι φανταστικό, άλλες όμως όχι. Κατάλαβα ότι μερικές φορές πρέπει να στοχεύω στο 95% ή και στο 90%, και παρότι αυτό μπορεί να μη φτάνει για την pole, είναι αρκετό για να βρεθείς ψηλά», δήλωσε.

Κλείνοντας, αναγνώρισε ότι η υπερπροσπάθεια στους πρώτους αγώνες του κόστισε: «Μετανιώνω που προσπάθησα να φτάσω στο απόλυτο από την αρχή. Τώρα ξέρω πότε πρέπει να πάρω το ρίσκο και πότε να κρατήσω ενέργεια για τον αγώνα».

Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που χορηγείται από την Ford, οι δημοσιογράφοι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης, εν όψει της καλοκαιρινής διακοπής της F1, συζητούν για το GP Ουγγαρίας.

ΠΗΓΗ

Επομενο αρθρο..
Sidebar
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...