
Στη Ferrari, στον ιστορικό χώρο του Μαρανέλο, οι εξελίξεις βραχώνονται με την αποχώρηση κορυφαίων μηχανικών προς την Audi F1, δημιουργώντας αναταράξεις ενόψει των νέων προκλήσεων που θα φέρουν οι κανονισμοί του 2026.
Δύο βασικοί μηχανικοί της Scuderia, οι οποίοι είχαν αναλάβει την ανάπτυξη της μονάδας ισχύος για το 2026, θα ακολουθήσουν τον Ματία Μπινότο στη νέα του περιπέτεια στην Audi. Η αποχώρησή τους, αν και είναι σημαντική για την ομάδα, διαμορφώνει ένα αβέβαιο τοπίο για το μέλλον της Ferrari. Ερωτήματα εγείρονται σχετικά με την αξιοπιστία του κινητήρα του 2026, με ήδη αναφερόμενα ζητήματα να εγείρουν ανησυχίες.
2026 @ScuderiaFerrari F1 concept based on the latest @fia car launch. 🇮🇹🔥
Design, modeling, livery and animation all done in-house. 💪🏻#F1 #F12026 #Ferrari #LewisHamilton #CharlesLeclerc #liveryDesign pic.twitter.com/ahpHFRQ7jr
— Mark Antar (@markantardesign) June 16, 2024
Η Audi δεν διστάζει να αναβαθμίσει την ομάδα της, προσελκύοντας τον Βολφ Ζίμερμαν και τον Λαρς Σμιτ, οι οποίοι είχαν προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες στη Ferrari. Ο Ζίμερμαν, με πλούσια ιστορία στη Ferrari, αναλαμβάνει τον τομέα έρευνας και ανάπτυξης κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Audi, αφήνοντας πίσω του τον κινητήρα κωδικής ονομασίας 066 που δημιούργησε. Μαζί του, ο Σμιτ θα εφαρμόσει τις καινοτομίες που ανέπτυξαν μαζί στο αυστριακό κέντρο AvL.
Time to change your wallpapers 🖼️ Monza Edition! pic.twitter.com/OxN03mTAui
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) September 10, 2025
Η Ferrari πρέπει τώρα να βρει τη σταθερότητα μετά την αποχώρησή τους, με τον Ενρίκο Γκουαλτιέρι να αναλαμβάνει τη διεύθυνση του project της μονάδας ισχύος του 2026. Παρά την πρόταση που είχε από την Audi, παραμένει πιστός στην Scuderia, όπου συνεχίζεται η ενίσχυση της ομάδας με στελέχη από τη Renault/Alpine και τη Mercedes, χωρίς να απαιτούνται περίοδοι άδειας.
Η ανάπτυξη του υβριδικού κινητήρα προχωρά με τον Ντάβιντε Ματσόνι στο τιμόνι, επικεντρώνοντας τις προσπάθειες σε ένα ελαφρύ και συμπαγές σύστημα μπαταρίας, που θα προσφέρει ελευθερία στη σχεδίαση σασί και αεροδυναμικής.
Buongiorno Monza 👋💚#ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/WgstFv7Ppa
— Stake F1 Team KICK Sauber (@stakef1team_ks) September 6, 2025
Η στρατηγική της Audi είναι διαυγής: να ενισχύσει τη θέση της μέσω έμπειρων μηχανικών, αξιοποιώντας τις νέες ευκαιρίες ανάπτυξης που θα προσφέρει η FIA για τις ομάδες που θα χρειαστούν επιπλέον υποστήριξη με τους νέους κανονισμούς του 2026.
Αντίθετα, η Ferrari δέχεται κριτική για τις ριψοκίνδυνες προσεγγίσεις της στο σχεδιασμό του 6κύλινδρου τούρμπο μηχανήματος, με στόχο άνευ προηγουμένου πιέσεις και θερμοκρασίες στον θάλαμο καύσης, γεγονός που έχει προκαλέσει ανησυχία σχετικά με την αξιοπιστία. Σύμφωνα με πληροφορίες από το paddock, η Mercedes φαίνεται να διατηρεί την πρωτοκαθεδρία στους κινητήρες, με την Scuderia να ακολουθεί.
Ωστόσο, στη Ferrari διαβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει λόγος πανικού. Ο Γκουαλτιέρι διατηρεί τον πλήρη έλεγχο της κατάστασης και η ιταλική ομάδα εργάζεται συστηματικά για να επιτύχει τους στόχους που έχει θέσει για την επόμενη εποχή της Formula 1.
Στο νέο podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για τα γεγονότα του GP Ιταλίας με επίκεντρο την κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν και τις πρωτοφανείς εντολές που έδωσε η McLaren στους οδηγούς της