Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής εκφράζει την απογοήτευσή του, καθώς η ομάδα του δεν ακολούθησε τις συμβουλές του και τον οδήγησε στον αποκλεισμό από το Q2 κατά τη διάρκεια του Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν το Σάββατο.
Η Pirelli παρουσίασε πιο μαλακές γόμες ελαστικών για το GP Αζερμπαϊτζάν, περιλαμβάνοντας τη νέα μαλακή C6, η οποία έκανε την εμφάνισή της στην Ίμολα. Παρόλο που υπήρξε μια μικρή διαφορά από την C5 και οι ομάδες δεν είχαν μεγάλη εμπειρία με αυτήν, αναμένονταν οι μεσαίες γόμες (C5) να είναι η επιλογή σε κρίσιμες φάσεις των κατατακτήριων.
Η Ferrari όμως, φάνηκε να εκπλήσσεται μετά την τέταρτη κόκκινη σημαία κατά τη διάρκεια του Q2. Όταν οι διαδικασίες επανεκκίνησαν με 12 λεπτά στον χρόνο, Χάμιλτον και Λεκλέρ έβγαλαν τα μονοθέσια τους από τα pits. Ο Μονεγάσκος χρησιμοποίησε τα C5 ενώ ο Χάμιλτον έκανε επιλογή τα C6.
Ωστόσο, ο Βρετανός είδε τον πρώτο του γύρο να διακόπτεται λόγω κίτρινης σημαίας, την οποία προκάλεσε ο teammate του, χάνοντας την πολύτιμη πρόσφυση που προσέφεραν τα ελαστικά του. Επιπλέον, η Ferrari αντιμετώπισε σοβαρά θέματα με τις θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων, κάτι που τους κόστισε ακριβά.
Ready to race tomorrow 👊 pic.twitter.com/DlbuHcQ0Rl
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) September 20, 2025
Ο Χάμιλτον εξέφρασε την απογοήτευσή του για την τελική του θέση, επισημαίνοντας πως η Ferrari του φόρεσε τα λάθος ελαστικά κατά την κρίσιμη στιγμή.
«Ειλικρινά, είμαι πολύ απογοητευμένος. Την Παρασκευή το μονοθέσιο έδειχνε δυνατό, σήμερα όμως ακολουθήσαμε μια στρατηγική που φαινόταν σωστή. Η ταχύτητά μας ήταν ικανοποιητική, προοδευτικά βελτιωνόμασταν, εγώ δεν έκανα λάθη ούτε βγήκα εκτός. Στο τέλος όμως, τα ελαστικά δεν ήταν τα κατάλληλα και αυτό μας κόστισε. Όλοι μπροστά μου είχαν τη μεσαία γόμα. Εγώ έχασα ένα σετ μεσαίας στα ελεύθερα και έτσι βρέθηκα σε μειονεκτική θέση», δήλωσε αρχικά.
Ο Χάμιλτον αποκάλυψε επίσης ότι ήθελε να χρησιμοποιήσει τα μεσαία ελαστικά, αλλά η Ferrari του το απαγόρευσε: «Ήθελα να το κάνω, αλλά μου είπαν ότι το ζέσταμα θα απαιτούσε πολύ χρόνο. Έτσι, βρεθήκαμε χωρίς χρόνο και καύσιμο. Όχι ιδανικό, αλλά θα το κρατήσουμε εσωτερικά. Υπήρχαν πολλά θετικά σε αυτή τη διάρκεια, ένιωθα δυνατός και πίστευα ότι θα μπορούσα να διεκδικήσω την pole. Ήταν σοκ, αλλά θα το αναλάβω και θα συνεχίσω να παλεύω».
An incident-filled Qualifying finishes in Baku 🇦🇿 pic.twitter.com/8YCguyTMqb
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) September 20, 2025
Αν και υπήρξαν περιορισμοί, η ερώτηση παραμένει: θα μπορούσε η Ferrari να έχει διαχειριστεί διαφορετικά την κατάσταση; Πολλές ομάδες χρησιμοποίησαν ήδη χρησιμοποιημένα σετ C5 και κατάφεραν να αποδώσουν καλύτερα από ότι η φθαρμένη C6 του Βρετανού.
Η εκκίνηση του GP Αζερμπαϊτζάν είναι προγραμματισμένη για τις 14:00 ώρα Ελλάδος. Μείνετε συντονισμένοι από τις 13:30 στο LIVE του gMotion by Gazzetta και της Ford για να μη χάσετε καμία λεπτομέρεια από την δράση.
Στο νέο podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν τις εντυπώσεις από το GP Ιταλίας, εστιάζοντας στην κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν και τις πρωτοφανείς εντολές που δόθηκαν από τη McLaren στους οδηγούς της.