Η ομάδα της McLaren έμαθε με επώδυνο τρόπο πως ακόμη και οι πιο έμπειροι οδηγοί της Formula 1 μπορούν να κάνουν λάθη σε κρίσιμες στιγμές. Στον αγώνα του GP Αζερμπαϊτζάν, ο Όσκαρ Πιάστρι είδε την συμμετοχή του να τελειώνει πολύ νωρίς, μόλις στον πρώτο γύρο. Η εκκίνηση του τον βρήκε να βρίσκει δυσκολίες, με αποτέλεσμα να υποχωρήσει από την 9η θέση στην τελευταία, και στη συνέχεια να μπλοκάρει τα φρένα του και να προσκρούσει στον εξωτερικό τοίχο της Στροφής 5.
Η πρόωρη αποχώρηση του Αυστραλού σήμαινε την απώλεια μιας ζωτικής ευκαιρίας για τη McLaren να εξασφαλίσει πρόωρα τον τίτλο των κατασκευαστών για το 2025, καθώς χρειαζόταν μόλις 9 βαθμούς για τη διασφάλιση αυτού του επιτεύγματος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Μετά τον αγώνα, ο Πιάστρι παραδέχτηκε πως δεν ήταν η καλύτερη του στιγμή, δηλώνοντας: «Δεν ήταν η καλύτερη στιγμή μου».
Glad to see you’re okay, Oscar 🧡#McLaren | #AzerbaijanGP 🇦🇿 pic.twitter.com/6ZIfhFVOfR
— McLaren (@McLarenF1) September 21, 2025
Ο επικεφαλής της McLaren, Αντρέα Στέλα, θεώρησε αναγκαίο να υποστηρίξει τον οδηγό του, τονίζοντας πως ακόμα και οι κορυφαίοι αθλητές αντιμετωπίζουν τέτοιες ατυχίες. Αναφερόμενος σε παρόμοιες περιπτώσεις προηγούμενων πρωταθλητών, είπε: «Έχω δουλέψει με πολυπρωταθλητές και κάθε σεζόν, ακόμη και στους πιο κυρίαρχους οδηγούς. Βλέπεις περιστατικά όπως αυτό, ακόμη και με θρύλους όπως ο Μίκαελ Σουμάχερ. Το σημαντικό είναι το μάθημα. Όταν υποτιμάς την πρόσφυση, πληρώνεις ακριβά. Είναι μια ατυχής ημέρα, όμως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, καθώς τέτοιες στιγμές διαχειρίζονται και από τους πιο ικανούς».
A difficult day in Baku. We’ll be back fighting in Singapore 👊#McLaren | #AzerbaijanGP 🇦🇿 pic.twitter.com/6I0N8kk1I1
— McLaren (@McLarenF1) September 21, 2025
Η κατάσταση για την McLaren έγινε ακόμη πιο δύσκολη στο Μπακού, καθώς ο Λάντο Νόρις, που εκκινούσε από την 7η θέση, δεν κατάφερε να επωφεληθεί και τερμάτισε επίσης 7ος. Ωθούμενος πίσω από τους Λίαμ Λόσον και Γιούκι Τσουνόντα, ο Νόρις δεν κατάφερε να αναρριχηθεί στη βαθμολογία και η διαφορά στον τίτλο περιορίστηκε στους 25 βαθμούς, αντί να διευρυνθεί.
Σχολιάζοντας την κατάσταση στο Sky Sports F1, ο Στέλα υπογράμμισε: «Η αλλαγή ελαστικών δεν άλλαξε ουσιαστικά την κατάσταση, γιατί πιθανότατα θα ήμασταν κοντά στον Λεκλέρ. Το κυριότερο συμπέρασμα είναι ότι το μονοθέσιό μας δεν είχε την απαιτούμενη ταχύτητα. Με καλύτερη απόδοση, θα μπορούσαμε να προσπεράσουμε και να εκμεταλλευτούμε την δυναμική μας».
Στο νέο podcast του gmotion, που χορηγείται από την Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθκης Κοκκορόγιαννης αναλύουν τα γεγονότα του GP Ιταλίας, εστιάζοντας στην κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν και στις πρωτοφανείς εντολές που δόθηκαν από τη McLaren στους οδηγούς της.