Ενώ η McLaren Racing έχει διαγράψει μία κυρίαρχη πορεία στη Formula 1 για τη φετινή σεζόν, δεν σημαίνει ότι το MCL39 είναι χωρίς τα αδύνατα σημεία του, τα οποία οι αντίπαλοι μπορούν να εκμεταλλευτούν.
Η χρονιά 2025 έχει μετατραπεί σε θρίαμβο για την ομάδα του Ουόκινγκ. Με το ταχύτερο μονοθέσιο του grid, οι δύο οδηγοί της πάνω από όλα διεκδικούν τον τίτλο, ενώ σχεδιάζουν να κατακτήσουν και πάλι τον τίτλο των κατασκευαστών, επαναλαμβάνοντας την επιτυχία τους για δεύτερη φορά και τιμώντας την ιστορία τους με 10 τίτλους συνολικά.
Μετά από 17 Grand Prix φέτος, η McLaren έχει καταφέρει να σημειώσει 13 νίκες. Σε αγώνες που η ομάδα κατετάγη δεύτερη, όπως αυτοί στη Μόντσα και το Αζερμπαϊτζάν, δεν ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο στην πίστα.
Dark mode activated 🌌#McLaren pic.twitter.com/z393pKAYvn
— McLaren (@McLarenF1) September 28, 2025
Ο επικεφαλής της McLaren, Αντρέα Στέλα, αναφέρθηκε στις αδυναμίες του μονοθεσίου μιλώντας ανοικτά. Δήλωσε ότι τα προβλήματα εντοπίζονται κυρίως σε πίστες που απαιτούν βαρύ φρενάρισμα από υψηλές ταχύτητες, κάτι που δεν ταυτίζεται με τις δυνατότητες του MCL39.
«Αν με ρωτούσατε να υποδείξω τις πιο δύσκολες πίστες, θα ανέφερα το Μπακού ή το Λας Βέγκας. Γνωρίζουμε ότι το μονοθέσιό μας είναι εξαιρετικό σε μεσαίες και γρήγορες στροφές, αλλά αυτές δεν υπάρχουν στα δύο αυτά circuit. Το MCL39 δεν διαπρέπει στο φρενάρισμα σε ευθείες, όπου συναντούμε πολλά οφέλη για τους αντιπάλους μας.», τόνισε ο Στέλα.
Συμπλήρωσε για την ταυτότητα της MCL39: «Το μονοθέσιό μας “ευνοείται” από στροφές, όπως η Στροφή 1 στο Ζάντβορτ, που ταιριάζει απόλυτα στο χαρακτήρα του. Όμως, τέτοιες στροφές δεν υπάρχουν στο Μπακού ή στο Λας Βέγκας.»
Sending it through the streets 🚀#McLaren | #AzerbaijanGP 🇦🇿 pic.twitter.com/qHkAQKSIxV
— McLaren (@McLarenF1) September 22, 2025
Παρά τις προκλήσεις, ο Στέλα δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει την ευελιξία της McLaren, τονίζοντας ότι, ακόμη και σε δύσκολες πίστες, η ομάδα κατάφερε να διατηρήσει τον ανταγωνιστικό της ρυθμό:
«Ακόμη και αν υπάρχουν δυσκολίες, στο Μπακού καταφέραμε να έχουμε γρήγορο ρυθμό διεκδίκησης pole position. Αυτό είναι αποτέλεσμα της εξαιρετικής δουλειάς των μηχανικών μας, οι οποίοι σχεδίασαν ένα μονοθέσιο που μπορεί να αποδίδει καλά, ακόμα και σε συνθήκες που δεν ευνοούν τη φύση του. Έτσι, στο Μπακού και πιθανόν στο Λας Βέγκας, ίσως να δούμε και άλλες ομάδες να πλησιάζουν την απόδοσή μας.»
Στο νέο podcast του gmotion, που υποστηρίζεται από την Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για το GP Ιταλίας, εστιάζοντας στην κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν και τις πρωτοφανείς εντολές που δόθηκαν από την McLaren στους οδηγούς της.