Η Formula 1 ετοιμάζεται να μπει σε μία νέα εποχή το 2026, φέρνοντας ανατρεπτικές εξελίξεις στις ομάδες, με την Cadillac να αναμένει το ντεμπούτο της στην πίστα.
Οι ομάδες του grid μετρούν αντίστροφα για την πιο ριζική αναμόρφωση κανονισμών που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια, καθώς το 2026 θα φέρει νέα μονοθέσια, αλλαγές στους κινητήρες και σημαντικές τεχνικές προκλήσεις. Ο διευθυντής μηχανολογίας της Mercedes, Άντριου Σόβλιν, ανέφερε ότι η προσαρμογή είναι πιο απαιτητική από ποτέ.
Τον Ιανουάριο του 2026, οι ομάδες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα νέα τους μονοθέσια στην πίστα κατά τη διάρκεια ενός shakedown στη Βαρκελώνη. Ωστόσο, η εξέλιξη τους απαιτεί σημαντική προετοιμασία τώρα, με τη βοήθεια προσομοιώσεων.
«Η εξέλιξη του μονοθεσίου αλλάζει διαρκώς. Κάθε εβδομάδα βλέπουμε αλλαγές και οι σχετικές προσομοιώσεις στο εργοστάσιο αντικατοπτρίζουν αυτό το γεγονός. Είναι ένας διαρκής στόχος και πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι το σασί θα συνεργάζεται άψογα με τον νέο κινητήρα», σχολίασε ο Σόβλιν.
F1 2026 – Revolut Audi F1 Team Livery Design Concept
Audi’s F1 debut is coming — with Revolut as title sponsor.
Here’s a bold, clean livery vision for their future on the grid.#f1concept #audif1 #revolut #audi #f1 pic.twitter.com/hP7QKuxa01— w1echuz design (@wiechuczek) August 1, 2025
Οι δυσκολίες που ανακύπτουν για τις ομάδες γίνονται ολοένα και πιο εμφανείς. Ο Σαρλ Λεκλέρ είχε παραδεχτεί πριν λίγο καιρό ότι δεν ήταν ικανοποιημένος με το μοντέλο της Ferrari για το 2026, όπως αποκαλύφθηκε στον προσομοιωτή, με τον επικεφαλής της Williams, Τζέιμς Βόουλς, να τονίζει πως αυτό αποδεικνύει την πρόωρη ανάπτυξη του project της Scuderia.
Από την άλλη, η Pirelli φαίνεται να αντιμετωπίζει αντιφατικές πληροφορίες για την κατάσταση των ομάδων:
«Η Pirelli λαμβάνει διαφορετικές εκτιμήσεις σχετικά με τα φορτία στις ευθείες. Κανείς δεν μπορεί να προσδιορίσει το επίπεδο του ανταγωνισμού. Είναι λογικό ότι μόλις παρουσιαστούν τα μονοθέσια θα εμφανιστούν μεγάλες διαφορές. Κάποιοι υποβαθμίζουν την πρόοδό τους, άλλοι προβάλλουν τις προσδοκίες τους», δήλωσε ο Σόβλιν της Mercedes.
Ωστόσο, εκφράζει την εκτίμηση ότι οι διαφορές στην αρχή δεν θα είναι δραματικές: «Δεν περιμένω σημαντικές αποστάσεις μεταξύ των μονοθεσίων. Όπως και σήμερα, αν πάνε όλα με το ίδιο χρώμα, θα είναι εύκολα αναγνωρίσιμα. Στην αρχή θα υπάρχουν ομοιότητες, αλλά με την πάροδο του χρόνου οι ομάδες θα ανακαλύψουν τρόπους να αξιοποιήσεις κάθε λεπτομέρεια».
Στο νέο podcast του gmotion, που υποστηρίζεται από τη Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν τα γεγονότα του GP Ιταλίας, εστιάζοντας στην κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν και τις ασυνήθιστες εντολές που έδωσε η McLaren στους οδηγούς της.