Τελικά, οι φήμες περί αναζήτησης αντικαταστάτη για τον Κίμι Αντονέλι από την πλευρά της Mercedes έχουν κλείσει. Ο Αυστριακός επικεφαλής της ομάδας, Τότο Βολφ, επιβεβαίωσε την παραμονή του νεαρού Ιταλού οδηγού, ο οποίος διανύει την πρώτη του χρονιά στη Formula 1.
Ο Κίμι Αντονέλι, σε ηλικία μόλις 18 ετών, έχει αποδείξει την ικανότητά του στην πίστα, αν και η πορεία του μέχρι στιγμής δεν ήταν χωρίς προκλήσεις. Δεδομένης της απειρίας του, ο Ιταλός έχει αντιμετωπίσει προβλήματα σταθερότητας, ενώ έχει βιώσει και ατυχίες που σχετίζονται με τη μηχανική αξιοπιστία των αγωνιστικών του αυτοκινήτων.
The heat. The humidity. The walls 🥵 A true driver’s challenge. George, Kimi and @PET_Motorsports preview the #SingaporeGP 💚 pic.twitter.com/yLsUxG2cgL
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) October 1, 2025
Αν και αρκετοί υποστήριξαν ότι η Mercedes εξετάζει το ενδεχόμενο να παραχωρήσει τον Αντονέλι δανεικό σε άλλη ομάδα, όπως οι Williams ή Alpine για να αποκτήσει περισσότερη εμπειρία, ο Βολφ ήταν κατηγορηματικός: «Οι φήμες για τις Alpine και Williams είναι εντελώς ανοησίες. Θα παραμείνει εδώ το 2026 — 100%».
Ready to go under the lights.
This weekend we’re racing in Singapore ☀️➡️🌙
🎨 x @amirmrzae pic.twitter.com/1jLbc6JeB9
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) October 1, 2025
Οι εξελίξεις που αφορούν τα συμβόλαια είναι κρίσιμες, καθώς και ο Τζορτζ Ράσελ και ο Κίμι Αντονέλι έχουν συμβάσεις που λήγουν στο τέλος της τρέχουσας σεζόν. Ωστόσο, η Mercedes φανερώνει την επιθυμία της να διατηρήσει και τους δύο στην ομάδα, με κύριο στόχο τη σταθερότητα ενόψει της μετάβασης στους νέους κανονισμούς του 2026.
Σημαντική αναφορά αξίζει και η απόφαση της Alpine να περιορίσει τις επιλογές της σε εσωτερικές υποψηφιότητες, με τον Φλάβιο Μπριατόρε να κρατά την ομάδα προσηλωμένη σε εναλλακτικές λύσεις όπως ο Φράνκο Κολαπίντο και ο Πολ Άρον, απομακρύνοντας το ενδιαφέρον για εξωτερικούς οδηγούς.
Στο νέο podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για τα γεγονότα του GP Ιταλίας με επίκεντρο την κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν και τις πρωτοφανείς εντολές που έδωσε η McLaren στους οδηγούς της.