counters F1: Η Red Bull αντιμετωπίζει κρίση εξέλιξης για το 2026 | SPORTNOW

F1: Η Red Bull αντιμετωπίζει κρίση εξέλιξης για το 2026

FORMULA9 Οκτωβρίου, 2025

Η Red Bull Racing, η αυστριακή ομάδα που έχει προκαλέσει έντονη συζήτηση στο φετινό πρωτάθλημα Formula 1, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις τελευταίες αναβαθμίσεις του μοντέλου RB21, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει τις προοπτικές της για το 2026. Ενώ οι περισσότερες ομάδες εστιάζουν στα νέα μονοθέσια του μέλλοντος, η Red Bull επιμένει στις βελτιώσεις του τρέχοντος οχήματος.

Ο Μαξ Φερστάπεν δήλωσε ότι το νέο πάτωμα που παρουσιάστηκε στο Grand Prix της Μόντσα «σίγουρα βοήθησε», ενώ στη Σιγκαπούρη δοκιμάστηκε και νέο εμπρός φτερό. Ο Πολ Μόναχαν, επικεφαλής μηχανικός της ομάδας, επιβεβαίωσε ότι η διαδικασία βελτίωσης του RB21 ήταν σε “στενό χρονικό περιθώριο”, προκειμένου να μην επηρεαστεί το project του 2026.

Μάχη για το 2025

Μετά το Grand Prix της Σιγκαπούρης, ο Λοράν Μεκίς, επικεφαλής της Red Bull, ανέφερε ότι θεωρεί πως η παρατεταμένη εστίαση στις φετινές εξελίξεις μπορεί να ενσωματώσει κινδύνους για τις προετοιμασίες του 2026. Ο Γάλλος υπογράμμισε τη σημασία των περιορισμών κόστους και των κανονισμών Aerodynamic Testing Restrictions (ATR).

« Από τη σκοπιά της Red Bull Racing, θεωρώ ότι κάναμε το σωστό. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε πλήρως αν το project έχει ακόμη περιθώρια απόδοσης. Πρέπει να φτάσουμε μέχρι τέλους σε αυτή τη διαδικασία, γιατί θα χρησιμοποιήσουμε τα ίδια εργαλεία και μεθόδους και για το επόμενο μονοθέσιο, ακόμη κι αν οι κανονισμοί αλλάζουν δραστικά», δήλωσε ο Μεκίς.

Επεσήμανε επίσης ότι η ομάδα χρειάζεται να επιβεβαιώσει την αξιοπιστία των εργαλείων που χρησιμοποιεί (όπως η αεροσήραγγα, ο προσομοιωτής και η ανάλυση δεδομένων) και πως η δοκιμή τους στο τρέχον μονοθέσιο είναι συστατικό στοιχείο της διαδικασίας.

«Είναι κρίσιμο να διαπιστώσουμε με το φετινό μονοθέσιο ότι ο τρόπος με τον οποίο αναλύουμε και αναπτύσσουμε τα δεδομένα μας είναι σωστός. Αν καταφέρουμε να αποδώσουμε αυτό το επίπεδο απόδοσης, τότε θα έχουμε αυτοπεποίθηση για τον χειμώνα και για το νέο μονοθέσιο».

Στρατηγική με ρίσκα

Ο Γάλλος επικεφαλής δεν παρέλειψε να επισημάνει ότι αυτή η προσέγγιση είναι προϊόν πολυάριθμων στρατηγικών συζητήσεων και συνοδεύεται από ρίσκο.

«Φυσικά υπάρχει κόστος για το project του 2026, χωρίς αμφιβολία. Όμως πιστεύουμε ότι είναι η σωστή ανταλλαγή για εμάς, ανεξάρτητα από το τι κάνουν οι υπόλοιποι».

Η επιμονή της ομάδας να εξελίσσει το RB21 έχει συμβάλει ουσιαστικά στην μείωση της διαφοράς στη βαθμολογία του Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος έχει περιορίσει την απόσταση από τον Όσκαρ Πιάστρι στους 63 βαθμούς.

ΠΗΓΗ

Επομενο αρθρο..
Sidebar
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...