Λίγους μόλις μήνες μετά την τραγωδία των Τεμπών, που αποκάλυψε τις θανατηφόρες συνέπειες της κρατικής αδιαφορίας και των διαλυμένων μηχανισμών ελέγχου, ένα ακόμη περιστατικό – αυτή τη φορά στην καρδιά της πρωτεύουσας – δείχνει ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει! Η καταγγελία της ΔΑΣ ΟΑΣΑ αναδεικνύει ένα σοκαριστικό γεγονός: η οδηγός του λεωφορείου που την Παρασκευή 4 Ιουλίου κατέληξε να συγκρουστεί με έτερο όχημα του ΟΑΣΑ στη λεωφόρο Καραμανλή στη Βούλα, είχε ήδη εργαστεί 47 ώρες σε μόλις τέσσερις ημέρες – εκ των οποίων οι 32 σε δύο εξαντλητικές 16ωρες βάρδιες!
Σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει η συνδικαλιστική παράταξη ΔΑΣ στον ΟΑΣΑ, η οδηγός του λεωφορείου που προκάλεσε τη σύγκρουση εργαζόταν με ωράρια που υπερβαίνουν κατά πολύ τα όρια της αντοχής – και της κοινής λογικής.
Συγκεκριμένα, την 1η Ιουλίου, εργάστηκε επί 16 συνεχόμενες ώρες. Τις επόμενες δύο ημέρες συνέχισε με βάρδιες 7 και 8 ωρών αντίστοιχα. Και τη μοιραία ημέρα, η βάρδιά της άρχιζε στις 8 το πρωί και προβλεπόταν να διαρκέσει έως τις 11 το βράδυ.
Το αποτέλεσμα ήταν 47 τραυματίες, εκ των οποίων οι 13 παραμένουν νοσηλευόμενοι σε νοσοκομεία της Αττικής. Συνολικά 41 άτομα κατέφθασαν – μόνο στο Ασκληπιείο Βούλας – για να λάβουν ιατρική φροντίδα.
Η οδηγός, που νοσηλεύεται σοβαρά τραυματισμένη και φρουρούμενη, φέρεται να υπέστη λιποθυμικό επεισόδιο, πιθανότατα λόγω εξάντλησης, με αποτέλεσμα να προσκρούσει με το όχημά της στο προπορευόμενο λεωφορείο, προκαλώντας σφοδρή σύγκρουση. Η σύγκρουση σημειώθηκε σε ώρα αιχμής και σε λεωφόρο υψηλής κυκλοφορίας, ενώ τα δύο οχήματα ήταν γεμάτα επιβάτες, ανάμεσά τους και παιδιά που κατευθύνονταν προς την παραλία.
Αν οι καταγγελίες αυτές ευσταθούν, μιλάμε για σοβαρή έκθεση ανθρώπων σε κίνδυνο, εν γνώσει των υπευθύνων. Πρόκειται για πράξη εγκληματικής αμέλειας!
Παρά τις συνεχείς υπενθυμίσεις και τις τραγικές συνέπειες του δυστυχήματος στα Τέμπη, φαίνεται πως ορισμένοι αρνούνται να διδαχθούν. Το ερώτημα πλέον δεν είναι αν θα θρηνήσουμε κι άλλα θύματα, αλλά πότε!
newsbreak.gr