Ο Κίμι Αντονέλι ελπίζει να αφήσει πίσω του την αρνητική ιστορία των Ιταλών οδηγών στο θρυλικό «ναό της ταχύτητας», ωστόσο οι πιθανότητες για αυτό δεν φαίνονται ευνοϊκές.
Το Grand Prix Ιταλίας έρχεται αυτή τη φορά να διεξαχθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου στην πίστα της Μόντσα, η οποία παραδοσιακά προσελκύει τους πιστούς υποστηρικτές της Scuderia Ferrari, καθώς και τους φίλους των Ιταλών οδηγών.
Φέτος, οι ελπίδες των φιλάθλων στηρίζονται στον 19χρονο Κίμι Αντονέλι από τη Mercedes, ο οποίος έχει αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις στους τελευταίους αγώνες του.
«A 𝙨𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡 𝙨𝙩𝙖𝙣𝙙 for a 𝙨𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡 𝙙𝙧𝙞𝙫𝙚𝙧!🇮🇹», αναφέρουν οι διοργανωτές, προσκαλώντας το κοινό να επισκεφτεί την Fanzone για να ανακαλύψει την καριέρα του Αντονέλι.
Δυστυχώς, οι πιθανότητες για να ανατρέψει την κακή παράδοση δεν είναι με το μέρος του. Φέτος συμπληρώνονται 20 χρόνια από την τελευταία φορά που Ιταλός οδηγός ανέβηκε στο βάθρο της Μόντσα. Στον Σεπτέμβριο του 2005, ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα είχε καταφέρει να τερματίσει τρίτος με την Renault, πίσω από τους Χουάν Πάμπλο Μοντόγια (McLaren-Mercedes) και Φερνάντο Αλόνσο (Renault).
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που χορηγείται από τη Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν την ανατροπή που έχει σημειωθεί στο πρωτάθλημα της F1 μετά την επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές.