
Η έντονη συζήτηση γύρω από το Grand Prix του Μεξικού συνεχίζεται, καθώς ο πρώην οδηγός και τωρινός αναλυτής της Formula 1, Μάρτιν Μπράντλ, εκφράζει την απογοήτευσή του για τις κινήσεις των Μαξ Φερστάπεν και των οδηγών της Ferrari κατά την εκκίνηση του αγώνα. Στη διάρκεια της κούρσας, οι τέσσερις οδηγοί βρέθηκαν παράλληλα στην πρώτη στροφή, με τους Λάντο Νόρις και Λιούις Χάμιλτον να ολοκληρώνουν κανονικά τις πρώτες στροφές, ενώ οι Σαρλ Λεκλέρ και Φερστάπεν επέλεξαν να «κόψουν» την πίστα.
Η κίνηση αυτή του Φερστάπεν, που βρέθηκε στην εξωτερική πλευρά πριν τη στροφή 1 στο Autódromo Hermanos Rodríguez, προκάλεσε αντιδράσεις. Αμυνόμενος απέναντι στον Χάμιλτον, ο Ολλανδός στάθηκε σε μια έντονη μάχη μέχρι τις στροφές 5 και 6, όπου ο Χάμιλτον κατάφερε τελικά να τον προσπεράσει.
Going four-wide into Turn 1! 😲
We head onboard with Norris, Leclerc, Hamilton, Russell and Verstappen for the frenetic race start 👀#F1 #MexicoGP pic.twitter.com/CkJIB0CZCe
— Formula 1 (@F1) October 27, 2025
Ο Μάρτιν Μπράντλ, σχολιάζοντας τα τεκταινόμενα, εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο Φερστάπεν θα έπρεπε να είχε τιμωρηθεί. Σύμφωνα με τον Βρετανό, η συμπεριφορά του υπερπέρασε τα όρια των κανονισμών, καθώς επέλεξε να επιταχύνει ακόμα και εκτός πίστας χωρίς να επιδιώξει να ακολουθήσει την σωστή γραμμή.
«Ο Μαξ έπρεπε να τιμωρηθεί. Όταν βάζεις το μονοθέσιό σου τόσο αριστερά, είναι βέβαιο ότι θα πατήσεις στο κερμπ. Τον βλέπεις να επιταχύνει μέσα από το γρασίδι, κάποιοι θα το χαρακτήριζαν εντυπωσιακό, αλλά δεν επιχείρησε να στρίψει στους πρώτους τρεις γύρους. Αυτό πρέπει να επιφέρει ποινή», δήλωσε ο Μπράντλ, προσθέτοντας ότι αν ήταν αγωνοδίκης, θα επέβαλε ακόμα πιο αυστηρά μέτρα.
This moment 🤯#F1 #MexicoGP pic.twitter.com/MVdSV25Z6K
— Formula 1 (@F1) October 26, 2025
Όμως, δεν συμφωνούν όλοι με τον Μπράντλ. Ο Ζακ Βιλνέβ, παγκόσμιος πρωταθλητής του 1997, πιστεύει ότι εφόσον οι αγωνοδίκες δεν επέβαλαν ποινές σε παρόμοια περιστατικά, η συμπεριφορά των οδηγών δεν μπορεί να θεωρηθεί παράβαση. «Η πρόθεση είναι ένα πράγμα, αλλά δεν μπορείς να τη γράψεις στους κανονισμούς. Ο Μαξ είναι μπροστά από τον Ράσελ θεσμικά, οπότε δεν υπήρχε λόγος για ποινή. Αν μιλάμε για την αντίδραση, έχει αξία να ειπωθεί ότι άξιζε ποινή. Αλλά τι να κάνεις; Να ακολουθήσεις τους κανονισμούς ή το πώς νοιώθεις;», υποστήριξε ο Καναδός.
Ο Βιλνέβ ανέφερε επίσης ότι και ο Λεκλέρ ήταν μέρος της συζήτησης, καθώς και οι δύο οδηγοί γνώριζαν ότι ρίσκαραν. «Ήξεραν ότι, το πολύ, θα έπρεπε να δώσουν μια θέση πίσω. Δεν είμαι σίγουρος αν είναι σωστό αυτό, αλλά ο Λεκλέρ έκανε μια προσπάθεια», ανέφερε, προσδιορίζοντας ότι ο Λεκλέρ επίσης θα έπρεπε να αντιμετωπίσει συνέπειες, καθώς επέλεξε να κόψει τη στροφή 2, χωρίς να δείχνει προθυμία να συμβαδίζει με τους κανονισμούς.
«Ο Λεκλέρ έκανε ‘χώρο’ στον Νόρις, αλλά μπροστά στον Χάμιλτον δεν επιχείρησε να στρίψει. Εάν υπήρχε αρκετά επικίνδυνο εμπόδιο εκεί, ίσως τα πράγματα να ήταν διαφορετικά. Οι οδηγοί πλέον ρισκάρουν γιατί γνωρίζουν ότι μπορούν να ξεφύγουν από τις ποινές», δήλωσε ο Μπράντλ.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν την ατμόσφαιρα του Grand Prix του Μεξικού, της κούρσας που αναμόρφωσε το πρωτάθλημα.