Το ταξίδι του 7 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή στη Formula 1 συνεχίζεται με προκλήσεις, παρά τις πρόσφατες βελτιώσεις που δείχνει στις επιδόσεις του. Ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος αποδεσμεύτηκε από τη Mercedes μετά από 12 χρόνια συνεργασίας, εξακολουθεί να αναζητά την επιτυχία πίσω από το τιμόνι της Ferrari. Αν και κατάφερε να κατακτήσει τη νίκη στον Αγώνα Σπριντ στην Κίνα, στις κανονικές κούρσες δεν έχει καταφέρει να βρεθεί στο βάθρο, εκφράζοντας τις δυσκολίες του να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες με τον κινητήρα της Scuderia.
Ο Φρεντ Βασέρ, επικεφαλής της Ferrari, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι και οι δύο τους υποτίμησαν την πρόκληση που αντιμετωπίζουν.
The LH fan base showing the love 🫶 pic.twitter.com/a4Gd7YCmwQ
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) September 24, 2025
Αμέσως μετά το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, ο Χάμιλτον εξέφρασε την απογοήτευσή του για την 8η θέση που κατέλαβε, εστιάζοντας όμως και σε τεχνικές πτυχές της οδήγησής του. Υπογράμμισε πως εξακολουθεί να εργάζεται ώστε να βελτιώσει την αίσθηση που έχει με τα φρένα, σημειώνοντας:
«Πιστεύω ότι υπάρχουν ακόμα περιθώρια να γίνω πιο επιθετικός. Το μονοθέσιο είναι λίγο νευρικό, και αυτό δεν με κάνει να νιώθω απόλυτα σίγουρος όταν φρενάρω. Στον προηγούμενο αγώνα ήμουν πιο άνετος, αλλά εδώ στο Μπακού δεν ήμουν, με το στήσιμο που είχαμε. Είναι παράξενο, γιατί προοδεύουμε αλλά δεν έχουμε ανταμειφθεί με τα αποτελέσματα. Πιστεύω πως μπορούμε να έχουμε μία καλή τριήμερη εμφάνιση και ένα θετικό αποτέλεσμα», δήλωσε μετά το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν.
A tough race on the Baku streets 🇦🇿 pic.twitter.com/qJ7AUMem8B
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) September 21, 2025
Στον αγώνα του Μπακού, ο Χάμιλτον τερμάτισε τελικά στην 8η θέση, αν και ξεκίνησε από την 12η, σε ένα Σαββατοκύριακο που αρχικά φάνηκε ελπιδοφόρο αλλά κατέληξε σε απογοήτευση.
Μαζί με τον Σαρλ Λεκλέρ, ο Χάμιλτον έδειξε καλή απόδοση στην δεύτερη περίοδο δοκιμών, όταν η Ferrari πραγματοποίησε το 1-2. Όμως, ένα λάθος του Μονεγάσκου στις κατατακτήριες και ο αποκλεισμός του Χάμιλτον στο Q2 στέρησαν από το team ένα καλύτερο αποτέλεσμα, με τους δύο πιλότους να τερματίζουν 8ο και 9ο.
«Ήταν ένα απογοητευτικό τριήμερο, ειδικά μετά την αισιοδοξία που ένιωσα στις δοκιμές. Στο FP2, ήμουν πολύ άνετος με το μονοθέσιο. Νομίζω ότι ακολουθήσαμε λάθος πορεία με το στήσιμο και στον αγώνα δεν είχαμε τον ρυθμό των άλλων. Οι κατατακτήριες είναι κρίσιμες. Δείτε τη Williams, έκαναν εξαιρετική δουλειά. Ανέβηκα από την 12η θέση στην 8η, αλλά ειλικρινά, δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα αυτό το αποτέλεσμα», ανήγγειλε στον Sky Sports.
Στο νέο podcast του gmotion, που χρηματοδοτείται από τη Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης διερευνούν τα δεδομένα του GP Ιταλίας, δίνοντας έμφαση στην κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν και στις πρωτοφανείς οδηγίες που έδωσε η McLaren στους πιλότους της.