
Με μια εντυπωσιακή και άμεση επίθεση, ο πρόεδρος της Ferrari, Ντζον Έλκαν, μπήκε στο στόχαστρο των δύο οδηγών της ομάδας στην Formula 1, σχολιάζοντας δημόσια την συμπεριφορά τους εντός και εκτός πίστας.
Η καταστροφική διπλή εγκατάλειψη της Scuderia Ferrari στο Grand Prix Βραζιλίας έχει αναστατώσει τον κόσμο της ομάδας, με τον Έλκαν να μην κρατάει τις απόψεις του για τους Λιούις Χάμιλτον και Σαρλ Λεκλέρ. Έκανε λόγο για έλλειψη συνοχής, κάτι που έχει επηρεάσει την απόδοση της ομάδας.
Now onto Race Day 👊 pic.twitter.com/21yVQUF19g
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) November 8, 2025
Στον αγώνα, ο Σαρλ Λεκλέρ αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μόλις στον έκτο γύρο, έπειτα από μια σύγκρουση που προκλήθηκε όταν ο Όσκαρ Πιάστρι ακούμπησε τη Mercedes του Κίμι Αντονέλι, η οποία στη συνέχεια χτύπησε τον Μονεγάσκο οδηγό. Ο Λεκλέρ προσπαθούσε να προσπεράσει από την εξωτερική πλευρά στη στροφή 1.
Ο Λιούις Χάμιλτον εγκατέλειψε λίγο πριν την ολοκλήρωση του 37ου γύρου, αφού υπήρχαν δύο γεγονότα επαφών από τον πρώτο γύρο που είχαν σοβαρές συνέπειες στο δάπεδο της Ferrari του.
Με μόλις έξι βαθμούς να αποσπά τη Ferrari από τη Βραζιλία, η ομάδα έχασε τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αναγκάζοντας την να υποχωρήσει στην τέταρτη θέση πίσω από τις Mercedes και Red Bull Racing.
Tough weekends fuel us to bounce back stronger 🫡 pic.twitter.com/AT81dWj1Bx
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) November 10, 2025
Κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες Μιλάνο–Κορτίνα 2026, ο Τζον Έλκαν περιέγραψε το Σαββατοκύριακο στη Βραζιλία ως «σημαντική απογοήτευση», δηλώνοντας:
«Εάν ανατρέξουμε στη σεζόν, οι μηχανικοί μας έχουν εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις τους στις pit stops. Έχουν γίνει θαυμάσια βήματα προόδου. Ωστόσο, η υπόλοιπη ομάδα δεν ανταγωνίζεται στο ίδιο επίπεδο. Χρειάζεται οι οδηγοί μας να εστιάσουν περισσότερο στην οδήγηση και λιγότερο στα λόγια τους, καθώς η πορεία μπροστά είναι καθοριστική και η επίτευξη της δεύτερης θέσης παραμένει εφικτή».
Η Ferrari καταλαμβάνει την κορυφή στην κατηγορία των pit stops, διατηρώντας σταθερές επιδόσεις στη διάρκεια του 2025.
Keeping the hard work going, sights set on one last triple-header push 💪 pic.twitter.com/5WtM821BJq
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) November 10, 2025
Ωστόσο, οι παρατηρήσεις του Έλκαν σχετικά με τις «βελτιωμένες επιδόσεις του μονοθεσίου» προκαλούν αμφιβολίες, καθώς οι πρόσφατες αναβαθμίσεις στο δάπεδο και την πίσω ανάρτηση δεν έχουν προσφέρει ουσιαστική πρόοδο στο SF-25, το οποίο παραμένει ευαίσθητο στην απόσταση από το έδαφος και δύσκολα ρυθμίσιμο.
Οι δηλώσεις αυτές δείχνουν να υπονομεύουν την ενότητα στην ομάδα της Formula 1, έναν στόχο του επικεφαλής Φρεντ Βασέρ. Ο Έλκαν μάλιστα έκανε παραλληλία με το πρόγραμμα αντοχής (WEC), όπου η Ferrari πανηγύρισε την κατάκτηση των παγκόσμιων τίτλων οδηγών και κατασκευαστών, καθώς και την νίκη στις 24 Ώρες Λε Μαν.
«Η επιτυχία και στους τίτλους κατασκευαστών και οδηγών αποδεικνύει ότι η Ferrari μπορεί να πετύχει σπουδαία πράγματα όταν εργάζεται ενωμένα», τόνισε ο Έλκαν, στέλνοντας σαφές μήνυμα προς την ομάδα της Formula 1.
A night to celebrate 🏆 World Champions ❤️#WEC #FerrariHypercar pic.twitter.com/lTclm7Faiy
— Ferrari Hypercar (@FerrariHypercar) November 9, 2025