Με αγωνία περιμένουν οι Σαρλ Λεκλέρ και Λιούις Χάμιλτον τις επερχόμενες αναβαθμίσεις που θα φέρει η ιταλική ομάδα για να βελτιώσει την SF-25.
Η Scuderia Ferrari είναι η μόνη από τις τέσσερις κορυφαίες ομάδες της Formula 1 που προγραμματίζει ένα σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων για το δεύτερο μισό της σεζόν. Η μέτρια απόδοση της SF-25 οδήγησε το τεχνικό τμήμα του Μαρανέλο να προγραμματίσει την εξέλιξη του 2025, εστιάζοντας αρχικά στην επίλυση των υφιστάμενων προβλημάτων προτού επικεντρωθεί στην επιθυμητή απόδοση.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να γίνουν οι αδυναμίες της SF-25 ολοένα πιο εμφανείς καθ’ όλη τη διάρκεια των Grand Prix. Οι Σαρλ Λεκλέρ και Λιούις Χάμιλτον βρεθήκαν σε δύσκολη θέση σε πολλές περιπτώσεις, κυρίως ο Βρετανός, ο οποίος έπρεπε επιπλέον να προσαρμοστεί σε ένα καινούργιο περιβάλλον και ένα νέο μονοθέσιο.
Start ➡️ Stop pic.twitter.com/swRwjqh5oq
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) July 10, 2025
Μετά τον αγώνα στη Μ. Βρετανία, ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος ακόμη δεν έχει καταφέρει να ανέβει στο βάθρο με τη Ferrari, μίλησε για την SF-25. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχει κατανοήσει τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του μονοθεσίου και επιδιώκει να καθοδηγήσει το τεχνικό επιτελείο.
«Δεν οδηγώ τόσο άσχημα, αλλά ελπίζω να συνεχίσω να βελτιώνομαι μέχρι το τέλος της χρονιάς. Στο Σίλβερστον, ήταν μόλις η δεύτερη φορά που οδηγώ αυτό το μονοθέσιο σε βροχή. Δεν μπορώ να περιγράψω πόσο δύσκολο ήταν. Το μονοθέσιο δεν είναι φτιαγμένο για αυτές τις συνθήκες. Θα συνεργαστώ με την ομάδα που σχεδιάζει το μονοθέσιο για του χρόνου. Υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά που πρέπει να διατηρηθούν και κάποια που σίγουρα δεν χρειάζονται», δήλωσε.
Ο Χάμιλτον τερμάτισε στην 4η θέση στο Σίλβερστον, χάνoντας την ευκαιρία να διευρύνει τη σειρά των παρουσιών του στο βάθρο στην συγκεκριμένη πίστα.
Nose swaps like clockwork 🧰 pic.twitter.com/CJmLj3GOpH
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) July 13, 2025
Από την άλλη πλευρά του γκαράζ, ο Σαρλ Λεκλέρ ανέφερε πως περιμένει με ανυπομονησία τις αναβαθμίσεις που ετοιμάζει η Ferrari.
«Αυτό που περιμένω από τις επερχόμενες αναβαθμίσεις είναι απλά η βελτίωση. Αυτό είναι που χρειαζόμαστε. Έχουμε σχέδια για αναβάθμιση που θα διορθώσουν συγκεκριμένες αδυναμίες. Πιστεύω πως αυτό θα μας βοηθήσει σε ορισμένες στροφές. Δεν θέλω να μπω σε πολλές λεπτομέρειες, αλλά ναι, γνωρίζουμε πού υστερούμε και προσπαθούμε να το διορθώσουμε το συντομότερο δυνατό. Είναι ακόμη νωρίς, αλλά θα δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Αναφερόμαστε σε διάστημα δύο εβδομάδων», δήλωσε ο Μονεγάσκος.
Στο νέο επεισόδιο του podcast gmotion, με χορηγό τη Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και τους αγώνες F1 σε Αυστρία και Μ. Βρετανία