Η υποψία για το μέλλον του παγκόσμιου πρωταθλητή της Red Bull Racing διαρκώς φουντώνει και πάλι. Ο Μαξ Φερστάπεν, αν και δεσμευμένος με τη Red Bull μέχρι το 2028, δέχεται σωρεία ερωτήσεων σχετικά με τις προθέσεις του για την επόμενη σεζόν κατά τη διάρκεια του Γκραν Πρι Μ. Βρετανίας.
Η Mercedes προοριζόταν ως η πιο πιθανή επόμενη επιλογή για τον Ολλανδό, ειδικά μετά την αναστολή της ανανέωσης του συμβολαίου του Τζορτζ Ράσελ για το 2026. Παράλληλα, η Aston Martin εντείνει την επιθυμία της να αποκτήσει τον 27χρονο πιλότο, αξιοποιώντας τους επιπλέον οικονομικούς πόρους και τη φιλοδοξία της.
Two Grand Prix-less weekends?
Feels like a summer break soft launch 🌞#F1 || #RedBullRacing pic.twitter.com/dslBF3fToI
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) July 8, 2025
Στην Aston Martin έχει ήδη ενσωματωθεί ο Άντριαν Νιούι, ένας από τους σπουδαιότερους σχεδιαστές της Formula 1, ο οποίος επικεντρώνεται στο νέο μονοθέσιο του 2026. Ο ιδιαίτερος αυτός παράγοντας είναι πιθανό να προσελκύσει τον Φερστάπεν, όπως επισήμανε ο Ντέιμον Χιλ.
«Πιστεύω ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ξανασυναντηθεί με τον Άντριαν Νιούι στην Aston Martin. Ήδη συνεργάζεται με την υβριδική μονάδα της Honda, κάτι που του δίνει μια σαφή εικόνα για τις δυνατότητές της. Επιπλέον, η Mercedes φαίνεται να τον παρακολουθεί με ενδιαφέρον, ίσως ακόμη και η Ferrari. Όμως, το ποσό που θα ζητήσει θα είναι σίγουρα υψηλό», δήλωσε ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής του 1996 στο περιοδικό GQ.
Double header… done and dusted ✅🤝#F1 || #BritishGP 🇬🇧 pic.twitter.com/tIydGr1OGs
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) July 7, 2025
Αν και ο Φερστάπεν έχει συμβόλαιο μέχρι το 2028, ακούγεται ότι περιλαμβάνει ρήτρα που του επιτρέπει να αποχωρήσει κατά τη διάρκεια της θερινής διακοπής. Πιο συγκεκριμένα, οι λεπτομέρειες παραμένουν ανεπιβεβαίωτες, αλλά η ύπαρξή της ανοίγει το δρόμο για φήμες περί μεταγραφής.
Όπως τονίζουν ολλανδικά δημοσιεύματα, η φημολογία περί συμφωνίας με τη Mercedes δεν ισχύει. Ωστόσο, η εκκρεμότητα της ανανέωσης του Ράσελ και η αποχώρηση του Κρίστιαν Χόρνερ από τη θέση του επικεφαλής της ομάδας αφήνουν ανοιχτά περιθώρια για αλλαγές το 2026.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης μιλούν για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και τα γεγονότα της F1 στις πίστες της Αυστρίας και της Μ. Βρετανίας.