
Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Λιούις Χάμιλτον, θα απουσιάσει από την εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι στην πίστα Γιας Μαρίνα.
Η Scuderia Ferrari ετοιμάζεται να εκκινήσει μια σπουδαία στιγμή στην ιστορία της Formula 1, καθώς θα παρατάξει δύο αδέλφια, τον Αρτούρ Λεκλέρ και τον Σαρλ Λεκλέρ, στην ίδια επίσημη περίοδο δοκιμών για δεύτερη φορά. Ο Αρτούρ θα αντικαταστήσει τον Χάμιλτον στο FP1, επιβεβαιώνοντας ξανά την αδελφική τους συνεργασία στην πίστα.
Σπάζοντας τα ταμεία της ιστορίας πέρυσι, ο Αρτούρ είχε κάνει την πρώτη του εμφάνιση στη Γιας Μαρίνα, όπου μαζί με τον Σαρλ έγιναν τα πρώτα αδέλφια που συμμετείχαν σε ελεύθερες δοκιμές με την ίδια ομάδα. Ο Σαρλ είχε χαρακτηρίσει τότε αυτή τη στιγμή ως «πολύ ιδιαίτερη», τονίζοντας τη σημαντική συμβολή του Αρτούρ στον προσομοιωτή της Ferrari.
Στο FP1 του 2024, ο Αρτούρ είχε τερματίσει στην 18η θέση, με χρόνο 1,858 δευτερόλεπτα πίσω από τον ρυθμό του αδελφού του.
The final showdown is almost underway! 🇦🇪
Follow our weekend on our SF App and our social channels 📲
Cover art by Kim Jacinto ➡️ https://t.co/DgUCDACdYs pic.twitter.com/KghWPLXHL1
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) December 3, 2025
Ο νεαρός οδηγός από το Μονακό θα επιστρέψει φέτος στην πίστα ως αντικαταστάτης του Λιούις Χάμιλτον στο FP1, στο πλαίσιο των κανονισμών που απαιτούν δοκιμές για νέους οδηγούς. Παρότι αποχώρησε από την Ακαδημία της Ferrari το 2023, ο Αρτούρ συνέχισε να εκπληρώνει καθήκοντα ως οδηγός προσομοιωτή, ενώ το 2024 συμμετείχε και στη GT World Challenge Europe Sprint Cup με την AF Corse.
FP1 in Abu Dhabi will see @arthur_leclerc7 joining @Charles_Leclerc on track 🤝 pic.twitter.com/Hu07GuKYmi
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) December 4, 2025
Στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Άμπου Ντάμπι θα συμμετάσχουν συνολικά 9 rookies, εκπροσωπώντας 8 από τις 10 ομάδες. Μοναδική εξαίρεση θα είναι η Aston Martin, που θα έχει δύο νέους οδηγούς.

Η Scuderia κατευθύνεται στο Άμπου Ντάμπι με τη σιγουριά ότι θα καταταγεί τελικά στην 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών της F1, 44 βαθμούς πίσω από τη Red Bull Racing, με μόλις 43 διαθέσιμους πόντους να απομένουν.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης σχολιάζουν το Grand Prix της Formula 1 στο Κατάρ και την στρατηγική της McLaren, η οποία διαμόρφωσε την κατάσταση του τίτλου προς την τελευταία αγωνιστική.