Ποιες είναι οι σωστές στρατηγικές που πρέπει να υιοθετήσουν οι οδηγοί της Formula 1 για να διεκδικήσουν τη νίκη στη θρυλική πίστα της Μόντσα; Ακολουθούν οι λεπτομέρειες.
Ο 16ος αγώνας της χρονιάς για την Formula 1 το 2025 πλησιάζει, με τις ομάδες και τους οδηγούς να ετοιμάζονται για το Ιταλικό Grand Prix, που αναμένεται γεμάτο συγκινήσεις και απρόοπτα. Τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου μας προσέφεραν μια πρώτη γεύση από την αναμέτρηση που θα διαρκέσει 53 γύρους.
Αυτός ο αγώνας σηματοδοτεί τη δεύτερη διοργάνωση μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, με τις εξελίξεις στη μάχη του τίτλου να εντείνονται με ταχύτητα. Ειδικότερα, η κατάσταση γίνεται πιο ενδιαφέρουσα, καθώς οι δύο κορυφαίοι διεκδικητές του τίτλου δεν βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις εκκίνησης.
The maestro of Monza 🤩#F1 #ItalianGP @Max33Verstappen pic.twitter.com/I6aHvvF6Kp
— Formula 1 (@F1) September 6, 2025
Από την η pole position θα ξεκινήσει ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing, ο οποίος πραγματοποίησε μια εκπληκτική εμφάνιση εξασφαλίζοντας την πέμπτη θέση του στην εκκίνηση φέτος. Δίπλα του θα τοποθετηθεί ο Λάντο Νόρις, με τις προσδοκίες για μια σφοδρή μάχη ανάμεσά τους, ιδιαίτερα στη δύσκολη πρώτη στροφή.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Όσκαρ Πιάστρι, ο οποίος επιδιώκει να επεκτείνει τη διαφορά του από τον teammate του, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari, ξεκινώντας από την τέταρτη θέση, ελπίζει να δώσει θάρρος στους οπαδούς της ομάδας του, επιδιώκοντας μία επιτυχία όπως και το 2024.
Αναφορικά με τα ελαστικά, όλοι οι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους ένα καινούργιο σετ από μεσαία γόμα στην περίπτωση στεγνού αγώνα. Η πλειονότητα των κορυφαίων ομάδων διαθέτει τουλάχιστον ένα φρέσκο σετ σκληρής γόμας, με τον Μαξ Φερστάπεν να έχει διπλάσια διαθέσιμα σετ.
Η κατάσταση της Mercedes είναι αναγνωρίσιμη, καθώς οι οδηγοί της έχουν από ένα καινούργιο σετ σκληρής και μαλακής γόμας, ωστόσο δεν έχουν διαθέσιμα μεσαία ελαστικά.
Όσον αφορά τις στρατηγικές, η Pirelli, ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, προτείνει μια στρατηγική με ένα pit-stop. Η ιδανική αρχή θα είναι με μεσαία γόμα, με το παράθυρο για τη στάθμευση να ανοίγει μεταξύ των γύρων 22 και 28. Συνιστάται η χρήση σκληρής γόμας για το δεύτερο μέρος του αγώνα.
Μια εναλλακτική στρατηγική περιλαμβάνει επίσης ένα pit-stop, αλλά με εκκίνηση από σκληρή γόμα και μετά αλλαγή σε μεσαία ελαστικά. Επίσης, η Pirelli προσφέρει δυο ακόμη στρατηγικές που περιλαμβάνουν τη χρήση μαλακής γόμας στην δεύτερη φάση του αγώνα.
Το ενδεχόμενο εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας μπορεί επίσης να κρίνει τις εξελίξεις και τη στρατηγική.
Η εκκίνηση του GP Ιταλίας είναι προγραμματισμένη για τις 16:00 ώρα Ελλάδας. Συντονιστείτε από τις 15:30 ώρα Ελλάδας στο LIVE του gMotion by Gazzetta και της Ford για να παρακολουθήσετε κάθε διάσταση της δράσης.