counters F1 – Λεκλέρ: «Αναγκάστηκα να αλλάξω πορεία στην εκκίνηση» | SPORTNOW

F1 – Λεκλέρ: «Αναγκάστηκα να αλλάξω πορεία στην εκκίνηση»

FORMULA30 Οκτωβρίου, 2025

Ο Μονεγάσκος οδηγός μοιράστηκε τις εντυπώσεις του από την εκκίνηση του αγώνα Formula 1 στο Μεξικό, υπογραμμίζοντας πως είχε μόνο μία επιλογή στην εκείνη τη στιγμή.

Από τη 2η και 3η θέση, η Scuderia Ferrari είχε στόχο να επιτεθεί στον Λάντο Νόρις, ο οποίος ξεκίνησε από την pole position στο Grand Prix του Μεξικό. Ωστόσο, ο Βρετανός της McLaren επέδειξε εντυπωσιακή σταθερότητα, εξασφαλίζοντας τελικά τη νίκη και κερδίζοντας ένα πολύτιμο βαθμό στη βαθμολογία.

Πίσω του, οι πρώτες στροφές αποδείχθηκαν αφορμή για συναρπαστικές μονομαχίες, οι οποίες προκαλούν ακόμα συζητήσεις.

Η φασαρία της πρώτης στροφής

Η εκκίνηση στο Autódromo Hermanos Rodríguez είναι καθοριστική, και ο αγώνας του 2025 το αποδεικνύει περίτρανα. Ο Νόρις έκανε εξαιρετική εκκίνηση, ενώ οι δύο Ferrari έκαναν επίσης καθαρό ξεκίνημα, με τον Χάμιλτον να επιλέγει την εσωτερική γραμμή και να καταλαμβάνει τη 2η θέση πριν τα φρένα της πρώτης στροφής.

Δίπλα του, ο teammate Σαρλ Λεκλέρ είχε τον Μαξ Φερστάπεν στο πλάι του. Ο Ολλανδός χρειάστηκε να περάσει γρήγορα στο γρασίδι μετά από μπλοκάρισμα κατά την είσοδο στη στροφή. Ο Λεκλέρ, από την πλευρά του, αγνόησε τη δεύτερη στροφή και προσπέρασε τους Χάμιλτον και Νόρις, επιστρέφοντας στην πίστα και διατηρώντας μόνο τη θέση από τον Νόρις, αγνοώντας τον Χάμιλτον, γεγονός που δεν επισημάνθηκε από τους αγωνοδίκες.

Ο Χάμιλτον έστριψε 2ος στην πρώτη στροφή και μέχρι τη 3η ήταν 3ος, χωρίς να έχει υποστεί προσπέρασμα εντός πίστας. Αμέσως ενημέρωσε την ομάδα του για την μη κανονική κίνηση του Λεκλέρ, με τον αρχιμηχανικό του, Ρικάρντο Αντάμι, να τον συμβουλεύει: «Το ξέρουμε, κράτα ψηλά το κεφάλι». Μετά το τερματισμό, ο Χάμιλτον εξέφρασε την απογοήτευση του για την απουσία ποινών σε άλλους οδηγούς, επισημαίνοντας ότι ήταν ο μόνος που τιμωρήθηκε.

Η υπεράσπιση του Λεκλέρ

Ο Λεκλέρ είχε μια σχετικά ήρεμη συνέχεια, αν και δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του Νόρις. Στο τέλος, φαινόταν πως θα είχε πίεση από τον Φερστάπεν, αλλά το Virtual Safety Car στο τελευταίο γύρο ήρθε για να τον σώσει.

Μετά τον τερματισμό, ο Μονακός οδηγός παραδέχθηκε ότι δεν απόλαυσε τη μάχη στην εκκίνηση και εξήγησε την αντικανονική προσπέραση του Χάμιλτον: «Ναι… Δεν το απόλαυσα καθόλου αυτό που έγινε. Κανονικά μου αρέσει να μάχομαι, αλλά αυτή τη φορά, όταν βρίσκεσαι ανάμεσα σε Λιούις και Μαξ, είναι από αυτές τις καταστάσεις που δεν μπορείς να κάνεις πολλά. Απλώς προσεύχεσαι να σου αφήσουν αρκετό χώρο για να στρίψεις. Ακούμπησα λίγο τον Λιούις, και μετά δεν υπήρχε καθόλου πρόσφυση στην εξωτερική, οπότε αναγκάστηκα να κόψω τη στροφή. Ευτυχώς για όλους μας, δεν είχε καμία συνέπεια».

Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν το grand prix της Formula 1 στο Μεξικό, έναν αγώνα που άλλαξε τις ισορροπίες στο πρωτάθλημα.

ΠΗΓΗ

Επομενο αρθρο..
Sidebar
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...