counters F1: Ο Χάμιλτον δυσκολεύεται να αποδείξει την αξία του στην πίστα | SPORTNOW

F1: Ο Χάμιλτον δυσκολεύεται να αποδείξει την αξία του στην πίστα

FORMULA4 Οκτωβρίου, 2025

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 αναλύει τους παράγοντες που τον εμποδίζουν από το να αποδώσει το μέγιστο κατά την αγωνιστική του πορεία.

Η Scuderia Ferrari φέτος έχει στην ομάδα της έναν από τους μεγαλύτερους οδηγούς της Formula 1, αλλά δεν του έχει προσφέρει τις απαιτούμενες υποδομές για να αποδείξει την αξία του. Το μοντέλο SF-25 έχει αποδειχθεί προβληματικό, με την ομάδα να επικεντρώνεται στην αποκατάσταση σημαντικών ελλείψεων αντί να βελτιώσει την ταχύτητά του.

Τα ζητήματα που αντιμετωπίζει η Ferrari δεν περιορίζονται μόνο στο μονοθέσιο, αλλά εκτείνονται και σε διάφορα εξαρτήματα του. Ένα από αυτά έχει επηρεάσει αρνητικά την απόδοση του Λιούις Χάμιλτον.

Δυσκολίες στην επιθετικότητα

Λίγο πριν ξεκινήσει το Grand Prix Σιγκαπούρης, ο Χάμιλτον αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, οι οποίες ξεπερνούν τις σχεδιαστικές αδυναμίες της SF-25 και τον εμποδίζουν να αντλήσει το μέγιστο από το ταλέντο του.

Το κύριο ζήτημα εντοπίζεται στα φρένα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να είναι όσο επιθετικός θα ήθελε.

«Πιστεύω ότι χρειάζομαι βελτίωση στην επιθετικότητα στα φρένα. Το μονοθέσιο έχει αρκετή νευρικότητα και δεν νιώθω 100% σίγουρος όταν πιέζω σφοδρά. Στη Μόντσα τα πράγματα ήταν πιο θετικά, αλλά στο Αζερμπαϊτζάν με αυτό το set-up δεν είδα μεγάλες βελτιώσεις. Αλλά συνεχίζουμε βήμα προς βήμα», δήλωσε ο οδηγός.

Εκτός από τις προσωπικές του προκλήσεις, ο Χάμιλτον αναφέρθηκε και στην κορυφαία μάχη του τίτλου, θεωρώντας ότι η Red Bull Racing θα επανέλθει δυναμικά, καθιστώντας την απειλή προς τη Ferrari και τη Mercedes στον αγώνα για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

«Η McLaren είναι μπροστά μας σχεδόν όλη τη σεζόν και δεν έχουμε σημειώσει ουσιαστική πρόοδο. Είμαστε πίσω σε κάποια επίπεδα. Η Red Bull παρουσίασε νέο πάτωμα στην Ιταλία και έχει αυξήσει την απόδοσή της. Αναμένω ότι θα κερδίσουν αρκετούς αγώνες μέχρι το τέλος», ανέφερε ο οδηγός της Ferrari.

Τα φρένα ως καθοριστικός παράγοντας

Στη Scuderia Ferrari χρησιμοποιούνται φρένα της Brembo, κάτι που διαφέρει από τα Carbon Industries στα οποία είχε συνηθίσει ο Χάμιλτον κατά τη διάρκεια της 12χρονης παρουσίας του στη Mercedes. Αυτή η αλλαγή, σε συνδυασμό με την ισορροπία της SF-25, έχει δημιουργήσει δυσκολίες για τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή.

Τα φρένα Carbon Industries χρησιμοποιούσε και η McLaren όταν ο Χάμιλτον αγωνιζόταν με την ομάδα μέχρι το 2012.

Στο νέο podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν τις εξελίξεις του GP Ιταλίας, εστιάζοντας στην κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν και στις πρωτοφανείς στρατηγικές που έδωσε η McLaren στους οδηγούς της.

ΠΗΓΗ

Επομενο αρθρο..
Sidebar
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...