Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Λιούις Χάμιλτον, μπορεί να μην βρίσκεται σταθερά στις κορυφαίες θέσεις του grid, ωστόσο, συνεχίζει να αναδεικνύει την εξαιρετική του ικανότητα και να σπάει ρεκόρ.
Ο Χάμιλτον επιβεβαίωσε και πάλι την κυριαρχία του στη Formula 1, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο στο Grand Prix Σιγκαπούρης. Με αυτή την επίδοση, κατέστησε ιστορικό το γεγονός ότι έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον έναν ταχύτερο γύρο για 16 συνεχόμενες σεζόν, ξεπερνώντας τον θρυλικό Μίκαελ Σουμάχερ.
Ο Γερμανός πρώην πρωταθλητής κατείχε το ρεκόρ από τη δεκαετία του ’90 έως το 2006, σημειώνοντας ταχύτερο γύρο σε κάθε χρονιά της πρώτης καριέρας του στην Formula 1. Ο Χάμιλτον, ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του το 2007 με τη McLaren, χρειάστηκε μόλις δύο χρόνια για να αρχίσει την προσωπική του τροχιά επιτυχίας.
Meet the garage ghost…👀 pic.twitter.com/jCmAj0H17u
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) October 11, 2025
Στις πρώτες του δύο χρονιές, ο Χάμιλτον κατέκτησε 9 νίκες και 13 pole positions, κερδίζοντας το πρωτάθλημα το 2008. Η χρονιά του 2009 δεν ήταν ιδανική με τη McLaren και δεν κατάφερε να σημειώσει κάποιο ταχύτερο γύρο. Ωστόσο, από το 2010 και έπειτα, ο Βρετανός δεν έχει απογοητεύσει ποτέ τους φιλάθλους του.
Το 2010 κατέγραψε πέντε ταχύτερους γύρους, ισάξιους με τον Φερνάντο Αλόνσο. Ακολούθησαν τρεις το 2011, ένας το 2012 και άλλος ένας το 2013, χρονιά που μετακόμισε στη Mercedes, σε μια περίοδο που η ομάδα ακόμα αναπτυσσόταν.
Lewis Hamilton now holds the record for the most consecutive Formula 1 seasons with at least one fastest lap.
We leave with something I guess. 😃 pic.twitter.com/Zdz3q32j2p
— deni (@fiagirly) October 5, 2025
Από το 2014 και την είσοδο της υβριδικής εποχής, η κυριαρχία του Χάμιλτον καθόρισε τη σκληρή ανταγωνιστικότητα. Εκείνη τη χρονιά, σημείωσε επτά ταχύτερους γύρους σε ποικιλία πίστες, ενώ το 2015 κατάφερε τους οκτώ, την πιο παραγωγική χρονιά του στο συγκεκριμένο κομμάτι.
Rolling out 👊 pic.twitter.com/VK3UARrf6l
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) October 10, 2025
Ανεξαρτήτως των αλλαγών που παρατηρήθηκαν στη δυναμική των ομάδων, ο Χάμιλτον συνεχίζει να επιδεικνύει σταθερή απόδοση. Το 2017 σημείωσε επτά ταχύτερους γύρους, οι περισσότεροι προήλθαν από σφοδρές μάχες με Ferrari και Red Bull, ενώ το 2019 επωφελήθηκε από την επιστροφή του έξτρα βαθμού για τον ταχύτερο γύρο, καταγράφοντας έξι.
Το 2020, μέσα στη δύσκολη σεζόν λόγω της πανδημίας, κατέγραψε ακόμα έξι. Το 2021 επανέλαβε τον ίδιο αριθμό, παρότι κάποιοι αντίπαλοί του δεν δίστασαν να «κλέψουν» βαθμούς μέσω στρατηγικών pit-stop στο τέλος των αγώνων.
Στις πιο πρόσφατες σεζόν, παρόλο που η Mercedes δεν είναι πια η κυρίαρχη δύναμη, ο Χάμιλτον συνεχίζει να είναι αξιόπιστος. Το 2022 σημείωσε δύο ταχύτερους γύρους, το 2023 τέσσερις (συμπεριλαμβανομένων εκείνων σε Μονακό και Μεξικό), και το 2024 ακόμα δύο σε Μονακό και Καναδά.
The @DHL_Motorsports Fastest Lap from Singapore goes to Lewis Hamilton 👏💨
Take a look at all the details here 👉 https://t.co/sOAsD9HZK8#F1 #SingaporeGP #MomentsThatDeliver pic.twitter.com/4RklvkV2KY
— Formula 1 (@F1) October 6, 2025
Στη διάρκεια του 2025, χρονομέτρησε τον εντυπωσιακό γύρο 1:33.808, ο οποίος ήταν 0,765 δευτερόλεπτα γρηγορότερος από τον δεύτερο Πιέρ Γκασλί, εξασφαλίζοντας τη 16η συνεχόμενη χρονιά της επίδοσής του, ένα επίτευγμα που ούτε ο Σουμάχερ είχε καταφέρει.
Στο νέο επεισόδιο του gmotion podcast, χορηγούμενο από τη Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν το GP Σιγκαπούρης και τις νέες ισορροπίες που διαμορφώνονται, ιδίως στη McLaren.