counters F1: Ο Λεκλέρ αποκαλύπτει νέο σοβαρό πρόβλημα για τη Ferrari | SPORTNOW

F1: Ο Λεκλέρ αποκαλύπτει νέο σοβαρό πρόβλημα για τη Ferrari

FORMULA13 Ιουλίου, 2025214 Views

Η Scuderia Ferrari συνεχίζει να αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις κατά τη διάρκεια του 2025, και τα νεότερα από τον Σαρλ Λεκλέρ μας δίνουν μια ιδέα για το πού οφείλονται τα προβλήματα αυτά.

Στο Grand Prix Μ. Βρετανίας, ο Μονεγάσκος οδηγός δήλωσε ότι η SF-25 παρουσιάζει «περίεργη» συμπεριφορά στις γρήγορες στροφές, αφήνοντας έτσι να εννοηθεί πως η ομάδα θα έπρεπε να ανησυχεί για την απόδοσή της. Αν και μετά τις κατατακτήριες δοκιμές ήταν σφοδρά επικριτικός για τα δικά του λάθη, αργότερα στην συνέντευξη τοποθετήθηκε με μια πιο γενική αναφορά στο πρόβλημα, υποννοώντας ότι ίσως υπάρχει κάτι πιο σοβαρό πίσω από την απογοητευτική του εμφάνιση. Ο Λεκλέρ και ο Λιούις Χάμιλτον έφυγαν απογοητευμένοι από τις κατατακτήριες στο Σίλβερστον, πιστεύοντας ότι είχαν την ταχύτητα να κατακτήσουν ακόμα και την pole position.

Ο Λεκλέρ μιλά για τα προβλήματα

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τις κατατακτήριες δοκιμές, ο Λεκλέρ τόνισε: «Έχουμε συγκεκριμένα προβλήματα. Δεν αφορούν την ισορροπία ή την πρόσφυση. Δεν θέλω να δώσω πολλές λεπτομέρειες, αλλά είναι κάτι πολύ παράξενο και πρέπει να το αντιμετωπίσουμε μέσα στο αυτοκίνητο. Ιδιαίτερα στις γρήγορες στροφές, η κατάσταση δυσκολεύει. Ελπίζω να το επιλύσουμε. Δεν μπορώ να επεκταθώ περισσότερο, λυπάμαι».

Στο ίδιο μήκος κύματος βρισκόταν ο επικεφαλής της Ferrari, Φρεντ Βασέρ, ο οποίος επιβεβαίωσε την ύπαρξη του προβλήματος χωρίς να προσφέρει περισσότερες λεπτομέρειες: «Ο Σαρλ δεν θέλει να μιλήσει εκτενώς γι’ αυτό, και εγώ ακολουθώ την ίδια προσέγγιση. Είναι ένα ζήτημα που ενδέχεται να διορθωθεί, αλλά πράγματι παλεύουμε με αυτό».

Η πηγή του προβλήματος

Όπως αναφέρει το Motorsport.com, το τεχνικό ζήτημα φαίνεται να σχετίζεται με το υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού (power steering). Σε συνθήκες υψηλής πίεσης, όπως αυτές που επικρατούν στις γρήγορες στροφές του Σίλβερστον, το σύστημα δεν λειτουργεί σωστά. Καθώς μειώνει την απαιτούμενη δύναμη στο τιμόνι, επιτρέπει στον οδηγό να διατηρεί τον έλεγχο ακόμα και υπό ισχυρές πλευρικές δυνάμεις.

Η δυσλειτουργία γίνεται πιο έντονη όταν ο οδηγός πιέζει το μονοθέσιο στο 110% των δυνατοτήτων του, που είναι συχνό φαινόμενο κατά τις κατατακτήριες δοκιμές. Στις ταχύτατες στροφές, όπως οι Μάγκοτς-Μπέκετς στο Σίλβερστον ή αντίστοιχα περάσματα στη Σουζούκα, το σύστημα χάνει την φυσικότητα στην αίσθηση του τιμονιού. Αυτό όχι μόνο επηρεάζει τους χρόνους γύρου, αλλά περιορίζει και την αυτοπεποίθηση του οδηγού στις κρίσιμες φάσεις του αγώνα.

Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με εκτενή ανάλυση του GP Μ. Βρετανίας, ο οποίος ήταν ένας από τους καλύτερους αγώνες του 2025. Πατήστε στο παρακάτω βίντεο

YouTube video player

ΠΗΓΗ

Επομενο αρθρο..
Sidebar
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...