
Ο Σέρχιο Πέρεζ αναλαμβάνει τα ηνία της νέας εποχής στη Formula 1, καθώς η Cadillac Formula 1 Team πραγματοποίησε το πρώτο της αγωνιστικό βήμα, ενόψει του επίσημου ντεμπούτου της το 2026. Ο Μεξικανός οδηγός βρέθηκε στην πίστα της Ίμολα, δοκιμάζοντας την Ferrari SF-23, καθώς η αμερικανική ομάδα προετοιμάζεται σε ρυθμούς προετοιμασίας για την είσοδό της στη F1.
Two paths. One call of destiny.
The Cadillac Formula 1 Team’s future begins with them. pic.twitter.com/4r9g6IsDW1— Cadillac Formula 1 Team (@Cadillac_F1) August 26, 2025
Η Cadillac, που θα γίνεται η 11η ομάδα στη Formula 1 από το 2026, έχει επενδύσει μήνες στην προετοιμασία της μέσω προσομοιωτών και διαδικασιών αγώνων. Ωστόσο, η χρήση ενός κανονιστικού μονοθεσίου F1 ήταν μέχρι τώρα ανέφικτη.
Αυτό αλλάζει με τη συμφωνία της με τη Ferrari, η οποία θα προμηθεύει και τη μονάδα ισχύος. Το SF-23, δύο ετών, θα χρησιμοποιηθεί για τις δοκιμές και πληροί τους κανονισμούς όσον αφορά τις δοκιμές παλαιότερων μονοθεσίων.
#Cadillac – #Ferrari,
Iniziato il lavoro di @SChecoPerez che torna su una #F1 a Imola.
Primo shakedown di 3 giri eseguito sulla SF-23 total black.
Updates https://t.co/G9pIEtjVVq pic.twitter.com/gCUulcIUZ8— Giuliano Duchessa (@GiulyDuchessa) November 13, 2025
Το διήμερο τεστ ξεκίνησε την Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου, με τον Πέρεζ να βρίσκεται στο τιμόνι του SF-23, το οποίο φέρει μια εντυπωσιακή «γυμνή» εμφάνιση από carbon. Στην πίστα της Ίμολα είχαν συγκεντρωθεί 30 μηχανικοί της Ferrari και 20 της Cadillac. Το μονοθέσιο είχε προηγουμένως περάσει από shakedown στη Φιοράνο, με τον Αρτούρ Λεκλέρ να είναι ο οδηγός δοκιμών πριν την εμφάνιση στην Ιταλική πίστα.
Στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, ο διευθυντής της Cadillac, Γκρέαμ Λόουντον, αποκάλυψε στους δημοσιογράφους ότι ο σκοπός του τεστ είναι η εκπαίδευση και η προετοιμασία της ομάδας, όχι η αναζήτηση τεχνικού πλεονεκτήματος.
«Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η εμπειρία της ίδιας της ομάδας. Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε ένα μονοθέσιο, γιατί στις προσομοιώσεις προσπαθούμε να προσεγγίσουμε την πραγματικότητα όσο το δυνατόν περισσότερο. Νομίζω ότι κάποιοι παρεξηγούν τη διαδικασία, πιστεύοντας ότι με κάποιον τρόπο αποκτούμε πλεονέκτημα δοκιμάζοντας το αυτοκίνητο κάποιου άλλου. Δεν δοκιμάζουμε το αυτοκίνητο, δοκιμάζουμε τους ανθρώπους μας. Θέλουμε οι μηχανικοί μας να αποκτήσουν τη “μυϊκή μνήμη” του χειρισμού ενός μονοθέσιου F1: να τοποθετούν τις θερμαντικές κουβέρτες, να δουλεύουν με τη θερμότητα και το μέγεθος του αυτοκινήτου, να αισθάνονται την παρουσία του. Αυτές είναι εμπειρίες που δεν μεταφέρονται από τα simulations», δήλωσε.
Sergio Perez on track at Imola with the full-black SF-23 🇲🇽
— La Gazzetta Ferrari (@GazzettaFerrari) November 13, 2025
Αυτό το πρώτο τεστ αποτελεί μια καίρια στιγμή για την Cadillac, καθώς επιδιώκει να λειτουργήσει ομαλά σε πραγματικές συνθήκες αγώνα. Παράλληλα, η ομάδα εργάζεται πάνω στο μονοθέσιό της ενόψει του 2026, με τον δεύτερο οδηγό Βάλτερι Μπότας να αναλαμβάνει δράση αργότερα, λόγω της τρέχουσας συνεργασίας του με τη Mercedes μέχρι το τέλος του 2025.