counters F1: Ο Ράσελ απορρίπτει τον τίτλο φαβορί της Mercedes για το 2026 | SPORTNOW

F1: Ο Ράσελ απορρίπτει τον τίτλο φαβορί της Mercedes για το 2026

FORMULA23 Σεπτεμβρίου, 2025

Η γερμανική ομάδα της Formula 1 προετοιμάζεται για μια καινούργια εποχή που αναμένεται να φέρει επαναστάσεις το 2026, ωστόσο ο Βρετανός οδηγός δεν μοιράζεται την ίδια άποψη.

Το 2026 σηματοδοτεί μια δραστική αναμόρφωση στη Formula 1, με νέα αεροδυναμικά πρότυπα, την υιοθέτηση 100% βιώσιμων καυσίμων και ηλεκτροκίνησης, καθώς καταργείται το MGU-H. Ο πρώην διευθυντής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, δήλωσε ότι αυτές οι αλλαγές μπορεί να είναι οι πιο σημαντικές στην ιστορία του σπορ.

Οι ανακατατάξεις στην κυριαρχία των ομάδων είναι αναπόφευκτες. Οι φήμες υποστηρίζουν ότι η Mercedes θα κάνει την αρχή με την πιο ισχυρή μονάδα ισχύος, ενώ η Ferrari φέρεται να εξερευνά «ακραίες» σχεδιαστικές επιλογές. Η επιστροφή της Honda μέσω της Aston Martin, καθώς και οι νέοι κινητήρες F1 από Red Bull-Ford και Audi, φέρνουν νέα δεδομένα.

«Η Mercedes είχε πάντα τον καλύτερο κινητήρα»

Ο Τζορτζ Ράσελ είναι αισιόδοξος ότι η Mercedes-AMG θα παραδώσει μια στιβαρή μονάδα ισχύος ενόψει των επικείμενων αλλαγών στους κανονισμούς της Formula 1 για το 2026. Ωστόσο, σημειώνει ότι αυτό δεν σημαίνει ότι η ομάδα θα εισέλθει ως το απόλυτο φαβορί στη νέα εποχή.

Στο πλαίσιο του Grand Prix Αζερμπαϊτζάν, ο Ράσελ υπενθύμισε την ιστορική δύναμη της Mercedes στην υβριδική και προ-υβριδική εποχή, λέγοντας: «Είμαι σίγουρος για τη νέα μας μονάδα ισχύος. Τα τελευταία δέκα χρόνια, και ίσως και νωρίτερα, δεν θυμάμαι πότε η Mercedes δεν είχε τον καλύτερο κινητήρα στη Formula 1. Μπορεί το 2019 να ήταν η εξαίρεση, αλλά το ξέρουμε όλοι. Ακόμα και πριν από τις αλλαγές στους κανονισμούς, στην εποχή των V8, η Mercedes είχε το πιο ανταγωνιστικό μοτέρ. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ομάδα στο Μπρίξουορθ. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα είμαστε οι καλύτεροι.»

Η Mercedes δεν θα… είναι μόνη της

Ο Ράσελ, αν και γεμάτος αυτοπεποίθηση, παραδέχεται ότι οι πελατειακές ομάδες θα χρησιμοποιούν το ίδιο μοτέρ:

«Για εμάς στην Mercedes, είναι προφανές ότι η McLaren θα έχει τον ίδιο κινητήρα, όπως και η Alpine, ενώ και η Williams δείχνει πιο δυνατή φέτος. Επομένως, το γεγονός ότι θα έχουμε έναν ισχυρό κινητήρα και ποιοτικά καύσιμα με την Petronas, δεν σημαίνει ότι αυτομάτως θα είμαστε η ομάδα που όλοι θα κυνηγούν.»

Ο 27χρονος οδηγός ολοκλήρωσε τονίζοντας: «Δεν μπορείτε να επαναπαυθείτε, καθώς πολλοί στον αγώνα θα χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα. Πρέπει να παραμείνουμε σε εγρήγορση. Ασφαλώς, η έλλειψη τίτλων τα τελευταία τέσσερα χρόνια δεν οφείλονταν στον κινητήρα. Αυτό είναι κάτι που ξέρουμε καλά.»

Στο νέο επεισόδιο του podcast gmotion, χορηγούμενο από την Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν τα γεγονότα του GP Ιταλίας, επικεντρωμένοι στην κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν και τις πρωτοφανείς οδηγίες της McLaren προς τους οδηγούς της.

ΠΗΓΗ

Επομενο αρθρο..
Sidebar
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...