
Η ένταση που αναπτύχθηκε μεταξύ των δύο οδηγών προκάλεσε σοβαρά προβλήματα στην ομάδα από τη Γερμανία κατά τη διάρκεια των χρόνων που συνεργάστηκαν.
Η Mercedes-AMG F1 κατέγραψε μια μοναδική περίοδο επιτυχίας από το 2014 έως το 2021, αναδείχνοντας τις δυνατότητές της με τις συνεχείς νίκες σε πρωταθλήματα κατασκευαστών και οδηγών. Ωστόσο, η σφοδρή κόντρα μεταξύ Λιούις Χάμιλτον και Νίκο Ρόσμπεργκ σφράγισε αυτά τα χρόνια.
Η σύγκρουσή τους έφτασε στο αποκορύφωμά της το 2016, με δραματικά γεγονότα και εντάσεις που εκδηλώθηκαν εντός κι εκτός των πίστων. Ο Ρόσμπεργκ κατέκτησε το πρωτάθλημα εκείνης της χρονιάς και, μόλις λίγες ημέρες μετά την κατάκτηση, πήρε την απόφαση να αποσυρθεί από τη Formula 1, αιφνιδιάζοντας τον κόσμο με την αποχώρησή του.
Where were you when Hamilton and Rosberg collided in 2016?! 😱
A dramatic opening lap for the ages…#SpanishGP #F1 pic.twitter.com/hblMY5FqPd
— Formula 1 (@F1) May 31, 2023
Σχολιάζοντας στο podcast της Formula 1 «F1 Nation», η δημοσιογράφος Ζουλιάν Κερασόλι αποκάλυψε όσες πληροφορίες της μεταφέρθηκαν από μέλη της Mercedes, επισημαίνοντας την μετάνοια του Τότο Βολφ για τη διαχείριση εκείνης της περιόδου:
«Μου είπαν ότι ο Τότο μετανιώνει για τον τρόπο που διαχειρίστηκε την ομάδα το 2016. Προσπάθησαν να επιβάλουν πολλούς κανόνες στους οδηγούς, αλλά η κατάσταση ξέφυγε από τον έλεγχο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο Γάλλος ρεπόρτερ Φρέντερικ Φερέ πρόσθεσε: «Ο Νίκο ήταν εμμονικός με το να κερδίσει τον Λιούις. Το 2015 ηττήθηκε σκληρά, κι όταν είδε την ευκαιρία το 2016, δεν υπήρχαν πλέον κανόνες. Η μάχη γινόταν άσχημη, όχι μόνο στην πίστα αλλά και εκτός αυτής».
📻: “NICO HIT ME!” #OnThisDay in 2014 marks one of the defining moments that kicked off the epic Rosberg vs. Hamilton rivalry 😅🥊#F1 pic.twitter.com/fRmEzKWuLf
— Formula 1 (@F1) August 24, 2023
Η συζήτηση για την εσωτερική διαχείριση των ομάδων επανήλθε στο προσκήνιο μετά το Grand Prix Ιταλίας, όπου η McLaren βρέθηκε στο στόχαστρο της κριτικής λόγω εντολής που δόθηκε στον Όσκαρ Πιάστρι να επιτρέψει στον Λάντο Νόρις να περάσει, μετά από έναν αργό pit stop του Βρετανού.
Η Κερασόλι συνέκρινε την κατάσταση αυτή με την αντίστοιχη το 2016, λέγοντας: «Όταν προσπαθείς να καλύψεις όλα τα σενάρια, πάντα κάτι θα σου ξεφύγει. Στη Mercedes τότε υπήρξε υπερ-διαχείριση και αυτό είναι κάτι που ο Τότο θεωρεί λάθος».
Παράλληλα, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι σχέσεις μεταξύ Νόρις και Πιάστρι παραμένουν φιλικές και με σεβασμό, σε αντίθεση με την επιθετική ατμόσφαιρα που υπήρξε ανάμεσα στους Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ.
Στο νέο podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν τα γεγονότα του GP Ιταλίας, εστιάζοντας στην κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν και τις καινοτόμες εντολές που δόθηκαν στους οδηγούς της McLaren.