Σύμφωνα με δημοσιεύματα από την Ιταλία, η Scuderia βρέθηκε στο επίκεντρο εσωτερικών εντάσεων εξαιτίας των σχολίων του Σαρλ Λεκλέρ για την απόδοση του φετινού μονοθεσίου SF-25. Μετά τον αγώνα τη Σιγκαπούρης, οι παρατηρήσεις του Μονεγάσκου οδηγού δεν φαίνεται να έγιναν αποδεκτές από αρκετούς μηχανικούς της ομάδας.
That one guy who cycles everywhere… pic.twitter.com/6FtrZ0hW9p
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) October 9, 2025
Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, ο Σαρλ Λεκλέρ εξέφρασε ξανά την απογοήτευσή του σχετικά με την SF-25, τονίζοντας την έλλειψη προόδου στον τομέα των επιδόσεων. Αντίθετα, οι ανταγωνιστές της Ferrari, όπως η McLaren, η Red Bull και η Mercedes, έχουν πραγματοποιήσει σημαντικές εξελίξεις.
The light hits differently here 💫 pic.twitter.com/kyU0cITWN1
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) October 9, 2025
Κατά τη διάρκεια του αγώνα στη Μαρίνα Μπέι, ο Λεκλέρ και ο teammate του, Λιούις Χάμιλτον, αναγκάστηκαν να ακολουθήσουν τη στρατηγική Lift & Coast για σχεδόν το σύνολο του αγώνα. Όταν ο Μονεγάσκος ενημερώθηκε από τον αρχιμηχανικό του, εκφράστηκε με ένταση λέγοντας: «Μην τολμήσετε να παραπονεθείτε».
Αυτή η δήλωση αναδεικνύει την αλήθεια: Η Ferrari είναι η μοναδική ομάδα μέσα στην κορυφαία τετράδα του πρωταθλήματος κατασκευαστών που δεν έχει επιτύχει νίκη μέχρι στιγμής φέτος.
Singapore, till next time 🌙 pic.twitter.com/8JKqO1UeEV
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) October 6, 2025
Η απουσία επιτυχιών έχει προκαλέσει ισχυρές εντάσεις εντός της ομάδας. Η Corriere dello Sport αναφέρει πως υπήρξε «έντονη συζήτηση» μεταξύ του επικεφαλής Φρεντ Βασέρ και ενός ανώτερου μηχανικού, ένα δείγμα της πίεσης που επικρατεί στο Μαρανέλο.
Στον τελευταίο αγώνα της Σιγκαπούρης, η Ferrari αντιμετώπισε και πάλι προκλήσεις: Ο Λεκλέρ, που αναγκάστηκε να προσέξει τα φρένα του κατά τη διάρκεια του αγώνα, τελικά ηττήθηκε από τον Κίμι Αντονέλι της Mercedes στην «μάχη» για την 5η θέση. Ο Χάμιλτον, από την άλλη, βρέθηκε σε δυσμενή θέση με τα φρένα του και τερμάτισε 8ος, υποκείμενος και σε ποινή πέντε δευτερολέπτων.
Στο νέο επεισόδιο του gmotion podcast, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν το GP Σιγκαπούρης και τις νέες ισορροπίες που προκύπτουν, κυρίως στη McLaren.