
Ο Ιάπωνας οδηγός θεωρεί ότι πραγματοποίησε την καλύτερη του εμφάνιση με τη Red Bull στη Formula 1, όμως η ομάδα του ευθύνεται για την αποτυχία του.
Ο Γιούκι Τσουνότα, παρά την έλλειψη πόντων στο Grand Prix του Λας Βέγκας, δήλωσε ότι το τριήμερο αυτό ήταν από τα πιο επιτυχημένα της καριέρας του στην κορυφαία ομάδα. Αν και βρέθηκε στην ικανοποιητική θέση ετοιμότητας, οι λάθος επιλογές της ομάδας του τον απέκλεισαν από το Q1 στις κατατακτήριες δοκιμές, ενώ τον υποχρέωσαν να ξεκινήσει τον αγώνα από το pit-lane.
Η Red Bull, για τρίτη συνεχόμενη φορά, αναγκάστηκε να ζητήσει δημόσια συγγνώμη από τον οδηγό της, καθώς οι χειρισμοί της ανέτρεψαν τις πιθανότητές του για μία καλή επίδοση στον αγώνα.
30 minutes til lights out 👀
Yuki will be starting the race from the Pit Lane after some changes to his car.#F1 || #LasVegasGP pic.twitter.com/zTR00U22iy
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) November 23, 2025
Παρά τα αρνητικά, ο Ιάπωνας δήλωσε ότι η πραγματική του ικανότητα δεν αποκαλύφθηκε στον αγώνα, επισημαίνοντας ότι πολλές φορές στην αξιολόγηση των ταχυτήτων τον πρωτοπόρο Μαξ Φερστάπεν τον ξεπερνούσε.
«Κατά τη διάρκεια των FP1, FP2, και FP3, σε αρκετές περιπτώσεις ήμουν ταχύτερος από τον Μαξ. Είναι κάτι που δεν είχαμε δει εδώ και αρκετό καιρό», ανέφερε.
Παρά την αυτοπεποίθησή του, αναγνώρισε ότι ο παγκόσμιος πρωταθλητής εκτοξεύει την απόδοσή του κατά τις κατατακτήριες.
«Είναι εξαιρετικός σε αυτόν τον τομέα, απογειώνει το αυτοκίνητο του στην ώρα των κατατακτήριων. Είχα πειστεί ότι αυτό θα ήταν ένα από τα καλύτερα Σάββατά μου. Δυστυχώς, η κατάσταση πήρε διαφορετική πορεία», πρόσθεσε.
Viva Las Racing! 🕺#F1 || #LasVegasGP 🇺🇸 pic.twitter.com/GjIp4ZOD7h
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) November 23, 2025
Ο διευθυντής της ομάδας, Λοράν Μεκίς, παραδέχτηκε ότι οι αποφάσεις και τα λάθη της ομάδας την προηγούμενη μέρα επηρέασαν σοβαρά τον αγώνα του Τσουνότα.
«Χάσαμε πόντους με τον Γιούκι το Σάββατο, το αναγνωρίζουμε. Προσπαθήσαμε να στρέψουμε την στρατηγική μας, αλλά τελικά δεν αποδείχτηκε αποτελεσματική. Αν δεν το κάναμε, θα μέναμε απλώς πίσω από τη συνωστισμένη κίνηση. Έτσι, προχωρήσαμε σε πρόωρη στάθμευση», εξήγησε.
Ο Τσουνόντα δεν είχε ευνοϊκούς όρους με την εμφάνιση του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, καθώς είχε ήδη πραγματοποιήσει τη στάση του για αλλαγή ελαστικών.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για το Grand Prix της Formula 1 στο Λας Βέγκας, του αγώνα που έβαλε εκ νέου φωτιά στο πρωτάθλημα