Ο Γάλλος διευθυντής της Scuderia Ferrari έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου, δηλώνοντας ότι η ομάδα δεν είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει την επιθυμητή πρόοδο στα τρέχοντα χρονοδιαγράμματα.
Η ιστορική ιταλική ομάδα παραμένει χωρίς παγκόσμιο τίτλο στη Formula 1 από το 2008, και οι πιθανότητες για να σπάσει τη σχετική ξηρασία μειώνονται φέτος. Η McLaren Racing φαίνεται να είναι κοντά στην κατάκτηση του τίτλου κατασκευαστών, με την πρώτη ευκαιρία να έρχεται στο επερχόμενο Grand Prix Αζερμπαϊτζάν.
That Azerbaijan sun awaits 🌞 pic.twitter.com/sX8DAQ3KT5
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) September 16, 2025
Με μόλις 15 βαθμούς απόσταση από τη νίκη το 2024 στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, η Ferrari φαίνεται να έχει υποστεί δεινές επιδόσεις φέτος, με 337 βαθμούς πίσω και χωρίς νίκη, καθώς απομένουν μόλις οκτώ αγώνες.
Αν και τα αποτελέσματα δεν είναι θετικά, ο Βασέρ επισήμανε τη βελτίωση σε σύγκριση με το 2023, έτος που ανέλαβε τη διοίκηση από τον Ματία Μπινότο.
LET’S GET THIS WEEK STARTED 🫴 pic.twitter.com/pa8SamItzH
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) September 15, 2025
«Η ζωή στην F1 είναι σίγουρα έντονη. Υπάρχουν σκαμπανεβάσματα, πάντα υπάρχει επιθυμία για περισσότερα. Ωστόσο, αν κοιτάξουμε τα τελευταία δύο χρόνια, η γενική πρόοδος είναι θετική. Υποτίμησα την αργή αρχή, καθώς η αναδόμηση χρειάζεται χρόνο. Το σημαντικό είναι πως το κλίμα στην ομάδα είναι καλό, ακόμα και αν τα αποτελέσματα δεν ευνοούν», σημείωσε ο Βασέρ.
Ο Βασέρ ανέφερε επίσης τις καθυστερήσεις που απαιτούνται για την ενσωμάτωση κορυφαίων στελεχών από άλλες ομάδες.
«Στη Formula 1, οι συμβάσεις των βασικών στελεχών κάνουν δύσκολη την αλλαγή. Ειδικά αν θέλεις να στρατολογήσεις κάποιον ή να αναδιοργανώσεις, απαιτούνται σχεδόν δύο χρόνια. Για παράδειγμα, ο Λοΐκ Σερά, ο νέος τεχνικός διευθυντής σασί, ήρθε από τη Mercedes πριν από οκτώ μήνες, αλλά οι συζητήσεις είχαν ξεκινήσει δύο χρόνια νωρίτερα. Το πρώτο μονοθέσιο που θα σχεδιαστεί κατά την εποχή του Λοΐκ θα είναι το επόμενο», ανέλυσε ο Γάλλος υπεύθυνος.
Somebody, please paint these photos 📸😍 pic.twitter.com/NpuAoKkoQ5
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) September 14, 2025
Ο Βασέρ τόνισε πως η διαδικασία αναδόμησης της Ferrari είναι μακροχρόνια, κάτι που δεν συμβαδίζει πάντα με τον γρήγορο ρυθμό της Formula 1.
«Είναι ουσιαστικά ένα τριετές project. Μου φαίνεται δύσκολο να έχει η Formula 1 την υπομονή να περιμένει τρία χρόνια για να δει αποτελέσματα. Πράγματι, εάν παρατηρήσετε κάποιους ανταγωνιστές μας, όπως η Alpine, αλλάζουν επικεφαλής κάθε χρόνο για οκτώ με εννέα χρόνια. Αν θέλεις τρία χρόνια για να αποτυπωθούν οι αλλαγές και αλλάζεις ηγεσία κάθε σεζόν, δεν υπάρχει συνεπής χρονικός ορίζοντας», σχολίασε.
Στο νέο podcast του gmotion, υποστηριζόμενο από τη Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν τα γεγονότα του GP Ιταλίας με επίκεντρο την κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν και τις καινοτόμες εντολές της McLaren προς τους οδηγούς της.