Αγωνία και έντονη αλληλεπίδραση χαρακτήρισαν την πρόσφατη διοργάνωση του GP Αζερμπαϊτζάν, με την Ferrari να βρίσκεται για άλλη μία φορά υπό τις επικρίσεις του κόσμου. Μετά τον αγώνα, ο Λιούις Χάμιλτον δέχτηκε οδηγία να παραχωρήσει την 8η θέση στον Σαρλ Λεκλέρ στο φινάλε του αγώνα. Ο Βρετανός, αν και άφησε το γκάζι για να επιτρέψει στον teammate του να προσπεράσει, τελικά πέρασε την τερματισμένη γραμμή πρώτος.
Ο Μονεγάσκος εξέφρασε την απογοήτευσή του μέσω team radio, αποκαλώντας την κατάσταση «χαζή» και «άδικη», αν και αργότερα δήλωσε ότι η θέση του δεν είχε σημασία για εκείνον.
Whistle while you work 🎶 pic.twitter.com/bGPDaXopkv
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) September 24, 2025
Αμέσως μετά τον αγώνα, ο Χάμιλτον ζήτησε ειλικρινά συγγνώμη από τον Λεκλέρ, τονίζοντας πως πρόκειται για μια λάθος εκτίμηση. Παρόλα αυτά, ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής του 1997, Ζακ Βιλνέβ, άσκησε κριτική για τις εντολές της ομάδας από τον πάγκο:
«Ο Χάμιλτον έπραξε πολύ έξυπνα. Η Ferrari ζήτησε από τον Λεκλέρ να αφήσει τον Λιούις, αλλά δεν υπήρχε λόγος. Με νέα ελαστικά ήταν σίγουρα ταχύτερος και θα τον προσπερνούσε χωρίς δυσκολία. Έτσι, οι οδηγίες της ομάδας ήταν περιττές. Καταλαβαίνω γιατί ο Λιούις δεν ήθελε να επιστρέψει τη θέση».
Ο Βιλνέβ δεν δίστασε να επισημάνει την κατάσταση που επικρατεί στην Ferrari: «Η Ferrari φαίνεται να βρίσκεται σε σύγχυση αυτή τη στιγμή. Όμως, δεν πρέπει να λησμονούμε ότι η σεζόν έχει ακόμα δρόμο. Από το 2026, σχεδόν όλοι ξεκινούν από την αρχή. Εάν η Ferrari έχει έναν ισχυρό κινητήρα και καλό μονοθέσιο από την αρχή, θα χρειαστεί χρόνος για τους άλλους να τους φτάσουν».
You have mail 📩 pic.twitter.com/iRKkbPpMFe
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) September 23, 2025
Ο επικεφαλής της Ferrari, Φρεντ Βασέρ, έδωσε διαφορετική διάσταση στα γεγονότα απαντώντας σε όσους μίλησαν για στρατηγικές προθέσεις από τον Χάμιλτον:
«Η κατάσταση ήταν σαφής: ο Λιούις είχε πλεονέκτημα με τα ελαστικά μας και ζητήσαμε από τον Σαρλ να τον αφήσει να επιτεθεί στους Λόσον, Τσουνόντα και Νόρις. Επιπλέον, ο Σαρλ είχε προβλήματα με την ανάκτηση ενέργειας και δεν ήμασταν ισχυροί στον τομέα του κινητήρα, επομένως αυτή ήταν η καλύτερη επιλογή. Μετά ζητήσαμε να επιστραφεί η θέση, αλλά φαίνεται ότι ο Λιούις υποτίμησε το σημείο της γραμμής τερματισμού».
Επιπλέον, στο podcast του gmotion, που υποστηρίζεται από τη Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν τις εξελίξεις από το GP Ιταλίας, με έμφαση στην υπεροχή του Μαξ Φερστάπεν και τις εντολές που δόθηκαν από την McLaren στους οδηγούς της.