
Η κατάσταση στην ομάδα της Ferrari μπορεί να μην είναι δραματική, αλλά οι προοπτικές της για να καταλάβει τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών της Formula 1, φαίνονται ολοένα και πιο δύσκολες. Παρά την ατυχία στους τελευταίους αγώνες, η ιταλική ομάδα συνεχίζει την προσπάθειά της, έστω και με περιορισμένες ελπίδες.
Στον πρόσφατο αγώνα, η Ferrari υπέστη άλλη μια ήττα, παρακολουθώντας τη Mercedes-AMG και τη Red Bull Racing να διευρύνουν τη διαφορά στη βαθμολογία. Ο Σαρλ Λεκλέρ τερμάτισε στην 4η θέση, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον, αν και εκκίνησε τελευταίος, κατέληξε στην 8η θέση, με την Scuderia να χάνει κρίσιμο έδαφος μετά από τη διπλή επιτυχία της Mercedes.
Ο επικεφαλής της Ferrari, Φρεντ Βασέρ, προσπαθεί να ηρεμήσει τα πνεύματα, σημειώνοντας ότι η τρέχουσα κατάσταση δεν είναι τόσο δραματική όσο φαίνεται. «Μέχρι πριν από δύο εβδομάδες ήμασταν δεύτεροι στο πρωτάθλημα. Δεν θα το χαρακτήριζα ‘καταστροφή’. Ο πιο δύσκολος παράγοντας είναι ότι σε δύο συνεχόμενους αγώνες καταφέραμε να αποσπάσουμε έξι ή επτά βαθμούς, αλλά αυτό δεν ακύρωσε τη συνολική μας σεζόν», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Round 22 completed ✨ pic.twitter.com/ArWJagf5IK
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) November 24, 2025
Επιπλέον, ο Βασέρ έδωσε απαντήσεις στις πρόσφατες δηλώσεις του Λεκλέρ, ο οποίος είχε πει ότι η SF-25 είναι ένα μονοθέσιο που δεν θα του λείψει. Ο Βασέρ πρόσθεσε: «Κατανοώ ότι οι οδηγοί επιδιώκουν πάντα περισσότερα. Και εγώ είμαι αυστηρός στα meetings. Το να πιέζουμε για το καλύτερο είναι στο DNA μας. Κάνουμε τα πάντα για να συνεχίσουμε να προοδεύουμε».
Sights set on desert nights 🤌 pic.twitter.com/EYzhtn6KSd
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) November 24, 2025
Η Ferrari βρέθηκε ξανά σε δυσκολίες, όχι μόνο λόγω των αδυναμιών του μονοθεσίου αλλά και εξαιτίας λανθασμένων στρατηγικών αποφάσεων. Ο Λεκλέρ έχασε τη δυνατότητα να τερματίσει στο βάθρο, κυρίως λόγω αναποτελεσματικής στρατηγικής, ενώ τον Χάμιλτον επηρεάσε η κακή επικοινωνία κατά την προκριματική φάση, οδηγώντας τον στη θέση εκκίνησης της τελευταίας θέσης.
Ο Βασέρ ανέφερε ότι η ομάδα ήταν διστακτική να ρισκάρει στη στρατηγική στην πίστα του Λας Βέγκας, κάτι που τους κόστισε: «Δεν γνωρίζαμε πώς θα συμπεριφέρονταν τα ελαστικά με σκληρή γόμα. Δεν καταφέραμε να κάνουμε προσομοίωση αγώνα λόγω του καιρού. Υπήρχε αβεβαιότητα και ως προς την στρατηγική pit-stop των άλλων ομάδων. Ισως, αν μπορούσαμε να γυρίσουμε τον χρόνο πίσω, να είχαμε αποφασίσει διαφορετικά, αλλά όλα αυτά είναι εύκολα να ειπωθούν εκ των υστέρων», δήλωσε.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που χορηγεί η Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν το Grand Prix της Formula 1 στο Λας Βέγκας, που έχει αναδείξει ξανά μεγάλες προκλήσεις στο πρωτάθλημα.