counters Ferrari στην F1: Συγκλονιστική διαχείριση στο 95% του αγώνα | SPORTNOW

Ferrari στην F1: Συγκλονιστική διαχείριση στο 95% του αγώνα

FORMULA6 Οκτωβρίου, 2025

Ένα ακόμη δύσκολο τριήμερο για την ιταλική ομάδα το 2025, καθώς η Ferrari δεν κατάφερε να διεκδικήσει ούτε μια θέση στο βάθρο.

Η Scuderia βίωσε μια απογοητευτική εμπειρία στο Grand Prix Σιγκαπούρης, το οποίο ανέδειξε για άλλη μια φορά τις αδυναμίες της SF-25. Στο μεταξύ, η Ferrari έχασε τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, παραχωρώντας την στη Mercedes, ενώ η Red Bull πλησίασε επικίνδυνα, επιβεβαιώνοντας τη βελτίωσή της με τις πρόσφατες αναβαθμίσεις.

Αντίθετα, η McLaren εξασφάλισε τον τίτλο των Κατασκευαστών για το 2025 με εντυπωσιακή απόδοση, γεγονός που προκαλεί ανησυχία στο Μαρανέλο, καθώς οι επιδόσεις της Ferrari δείχνουν να μένουν πίσω σε σύγκριση με τις Mercedes και Red Bull.

Συνεχιζόμενα προβλήματα για τη Ferrari

Η αγωνιστική περίσταση στη Μαρίνα Μπέι ήταν ιδιαίτερα απαιτητική για τους οδηγούς της Ferrari. Από πολύ νωρίς στο race, ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Λιούις Χάμιλτον δέχτηκαν οδηγία για «Lift & Coast» προκειμένου να κρατήσουν τις θερμοκρασίες των φρένων υπό έλεγχο, αποφεύγοντας την υπερθέρμανση που θα μπορούσε να επηρεάσει και τη φθορά των ελαστικών. Ο όρος “Lift & Coast” αναφέρεται στην τεχνική όπου ο οδηγός απομακρύνει το πόδι από το γκάζι 100-200 μέτρα πριν από την στροφή.

Ο επικεφαλής της Scuderia, Φρεντ Βασέρ, παραδέχθηκε ότι η ομάδα δεν είχε συνυπολογίσει την σοβαρότητα του προβλήματος:
«Από τους πρώτους γύρους αναγκαστήκαμε να εφαρμόζουμε “Lift & Coast” διαρκώς. Δεν είναι εύκολο να οδηγείς έτσι. Δεν αφορά απλά το να σηκώνει κανείς το πόδι στο τέλος της ευθείας. Πρέπει να προσαρμόζεις ανά διαστήματα το σημείο φρεναρίσματος, καθώς και τις ρυθμίσεις στο τιμόνι. Όλα αυτά κοστίζουν χρόνο. Όταν είχαμε τη δυνατότητα να πιέσουμε, ο ρυθμός μας ήταν καλός, αλλά για το 95% του αγώνα έπρεπε να διαχειριζόμαστε την κατάσταση. Γνωρίζαμε ότι θα αντιμετωπίσουμε κάποιες προκλήσεις, αλλά όχι σε αυτό το επίπεδο».

Η ασφάλεια του Χάμιλτον στο προσκήνιο

Η στρατηγική που ακολούθησε η Ferrari με τον Χάμιλτον στο τέλος του αγώνα είχε στόχο την κατάκτηση της 5ης θέσης. Ωστόσο, ενόσω βρισκόταν σε κοντινή απόσταση από τον Κίμι Αντονέλι, τα εμπρός φρένα του υπερθερμάνθηκαν και
πήρε πτώση θέσεων, υποχωρώντας πίσω ακόμα και από τον Λεκλέρ.

Μετά το πέρας του αγώνα, γεννήθηκαν αμφιβολίες σχετικά με το αν η επιλογή του Χάμιλτον ήταν ασφαλής. Ωστόσο, ο Βασέρ απάντησε ξεκάθαρα:
«Το μονοθέσιο ήταν πάντα ασφαλές. Ο Λιούις δεν πίεσε υπερβολικά, προσαρμόζοντας την ταχύτητά του. Ναι, έχασε κάποια δευτερόλεπτα, αλλά αυτό ήταν απαραίτητο για να διατηρήσει τα φρένα του σε καλή κατάσταση».

ΠΗΓΗ

Επομενο αρθρο..
Sidebar
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...