Η Scuderia Ferrari βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή καθώς προετοιμάζει το πιο σημαντικό πακέτο αναβάθμισής της για το 2025, με στόχο να συλλέξει πολύτιμα δεδομένα στην πίστα.
Η ιταλική ομάδα εισέρχεται σε μία καθοριστική περίοδο, καθώς έχει σχεδιάσει τις τελευταίες της αναβαθμίσεις για το 2025. Ωστόσο, απαιτείται η συγκέντρωση κρίσιμων στοιχείων, προτού αυτές πραγματοποιηθούν σε Grand Prix, ώστε να διασφαλιστεί η αποδοτικότητα τους.
Το νέο πακέτο αποβλέπει στην επίλυση των δομικών αδυναμιών της SF-25 που εντοπίστηκαν για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια των δοκιμών στο Μπαχρέιν. Λόγω της σοβαρότητας των ζητημάτων που ανέκυψαν, η Ferrari χρειάστηκε να επανασχεδιάσει πλήρως το πρόγραμμα των αναβαθμίσεών της για το 2025, ώστε να μην επηρεαστούν οι εξελίξεις του μονοθεσίου του 2026.
Wrapping up our Silverstone weekend 📸 pic.twitter.com/5xS0ehBZ4i
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) July 6, 2025
Στις 16 Ιουλίου, η Ferrari θα είναι παρούσα στην πίστα του Μουτζέλο για μία ημέρα κινηματογράφησης με την SF-25. Η ομάδα θα εκμεταλλευτεί αυτή την ευκαιρία για να δοκιμάσει μια νέα, εξελιγμένη πίσω ανάρτηση, υπό τη καθοδήγηση του νέου τεχνικού διευθυντή, Λοΐκ Σερά.
Ο στόχος είναι να συλλεχθούν δεδομένα σε πραγματικές συνθήκες, προκειμένου να διαπιστωθεί η αποτελεσματικότητα της καινούργιας ανάρτησης. Τα στοιχεία που θα προκύψουν θα είναι απολύτως κρίσιμα, καθώς πρέπει να επιλυθεί η αδυναμία στην πίσω πλευρά του μονοθεσίου, ώστε οι οδηγοί να απολαμβάνουν καλύτερη ισορροπία. Παράλληλα, οι μηχανικοί και οι οδηγοί θα αποκτήσουν μεγαλύτερη ευχέρεια στη ρύθμιση του μονοθεσίου, προσφέροντας μεγαλύτερη ελευθερία στις επιλογές τους.
A closer look at the SF-25 👀 pic.twitter.com/B3OA8q7nUt
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) July 10, 2025
Το νέο σασί που εισήχθη στην Αυστρία προσέφερε επιπλέον απόδοση στην SF-25, ωστόσο δεν αρκούσε για να φτάσει τη McLaren MCL39 σε επίπεδο απόλυτης ταχύτητας.
Οι Λιούις Χάμιλτον και Σαρλ Λεκλέρ θα βρίσκονται στην πίστα του Μουτζέλο. Και οι δύο είναι έτοιμοι να δοκιμάσουν το μονοθέσιο με τη νέα ανάρτηση και η συμβολή τους αναμένεται να είναι καθοριστική.
Εφόσον οι εντυπώσεις τους είναι θετικές, η νέα πίσω ανάρτηση θα παρουσιαστεί στο Grand Prix του Βελγίου, το οποίο θα διεξαχθεί από 25 έως 27 Ιουλίου.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, χορηγούμενο από την Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης αναλύουν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις καθώς και τους αγώνες F1 στην Αυστρία και τη Μεγάλη Βρετανία.