Η Red Bull Racing φαίνεται ιδιαίτερα απογοητευμένη από τον τρόπο που η Mercedes-AMG F1 χειρίστηκε τις φήμες σχετικά με τον Μαξ Φερστάπεν, τον Ολλανδό σταρ της Formula 1.
Στους τελευταίους μήνες, η φημολογία που κυριάρχησε στην Silly Season αναφερόταν σε πιθανή μετακίνηση του Φερστάπεν από τους «ταύρους» στη Mercedes, με τη φημολογία να επισημαίνει ότι ο οδηγός είχε τη δυνατότητα να αποδεσμευτεί αν ορισμένα κριτήρια του συμβολαίου του δεν πληρούνταν προτού γίνει η καλοκαιρινή διακοπή.
Σε δηλώσεις του, κατά τη διάρκεια του αγώνα στην Ουγγαρία, ο Φερστάπεν επιβεβαίωσε την πρόθεσή του να παραμείνει στη Red Bull Racing και το 2026.
Brand shoot shots through the years 📸
⏮️ ’22, ’23, ’25 || #RedBullRacing pic.twitter.com/SpKgtQdJpE
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) August 12, 2025
Ο Χέλμουτ Μάρκο, αθλητικός σύμβουλος της Red Bull, κατηγόρησε τον CEO της Mercedes, Τότο Βολφ, λέγοντας πως εκείνος προκάλεσε τις εικασίες για πιθανή μετακίνηση του Φερστάπεν στην Mercedes. Σε συνέντευξή του στην Kronen Zeitung, ο Μάρκο αναφέρθηκε στην αναφορά που υπάρχει στο συμβόλαιο του οδηγού σχετικά με μια ενδεχόμενη αποχώρηση, δηλώνοντας με χιούμορ:
«Το τελευταίο χρονικό διάστημα, όλο αυτό το ζήτημα έγινε εξαιρετικά ενοχλητικό. Ουδείς άλλος ήξερε καλύτερα από εμάς τι έλεγε η ρήτρα εξόδου».
Ο Μάρκο δεν δίστασε να αφήσει αιχμές για τον Βολφ, αναφέροντας ότι εκείνος υπερέβαλε στην κατάσταση: «Όλα αυτά τα πράγματα τα μπέρδεψε ο Τότο. Για μένα, όμως, ήταν πάντα προφανές ότι δεν θα είχε νόημα για τον Μαξ να αλλάξει ομάδα το 2026. Όλα αρχίζουν από μηδέν: κανείς δεν ξέρει ποιος θα έχει τον καλύτερο κινητήρα ή το πιο ανταγωνιστικό σασί. Υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες που μπορούν να παίξουν ρόλο».
The Toto pics you didn’t know you needed 😉 pic.twitter.com/XBhEvAkI6i
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) August 11, 2025
Οι προαναφερόμενες δηλώσεις έρχονται σε μια περίοδο που οι συζητήσεις για το μέλλον της Red Bull Racing εντείνονται, όπως και για την προσαρμογή της στους νέους κανονισμούς του 2026, ενώ η συνεργασία της με τη Ford για τη μονάδα ισχύος ξεκινά τώρα.
Ο Μάρκο άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για τη μελλοντική πορεία του Φερστάπεν, υπογραμμίζοντας: «Αν ήμουν στη θέση του Φερστάπεν, θα το εξετάζαμε πρώτα αυτό και έπειτα θα έπαιρνα απόφαση».
Δεδομένων των ριζικών αλλαγών στους κανονισμούς, η αναμονή ή η αποχώρηση του Φερστάπεν από τη Red Bull τα επόμενα χρόνια θα εξαρτηθεί από την απόδοση του νέου μονοθεσίου και του κινητήρα.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, χορηγίας της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης, αναρτούν συζητήσεις για το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας πριν από την καλοκαιρινή διακοπή της F1