
Η αυστριακή ομάδα Formula 1, η Red Bull Racing, διαβλέπει ότι οι συνεχείς βελτιώσεις που έχει εφαρμόσει θα αποδώσουν καρπούς στο άμεσο μέλλον.
Μετά από μια εντυπωσιακή πορεία μετά τη θερινή διακοπή, ο Μαξ Φερστάπεν έχει φέρει την ομάδα στο πόντιουμ στους έξι τελευταίους αγώνες, κερδίζοντας τρεις από αυτούς και κρατώντας τις ελπίδες για τον τίτλο, έστω και σε θεωρητικό επίπεδο.
Κεντρικός παράγοντας στην αναγέννηση της ομάδας υπήρξε η αναβάθμιση της RB21, εστιάζοντας στην εμπρός αεροτομή και το πάτωμα του μονοθεσίου, γεγονός που βοήθησε τον Ολλανδό οδηγό να επαναφέρει τη Red Bull σε νικηφόρους ρυθμούς.
10 points in it 🤏 we keep pushing 💪#F1 || #RedBullRacing pic.twitter.com/ISc5IM8ZWT
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) October 29, 2025
Αν και η ομάδα του Μίλτον Κινς θα αντιμετωπίσει θεμελιώδεις αλλαγές στους κανονισμούς του 2026, ο Μεκίς είναι πεπεισμένος ότι η φετινή στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης αντιπροσωπεύει μια πολύτιμη επένδυση.
«Αυτή η επιλογή επιβεβαιώνει τη στρατηγική μας, καθώς πιστεύουμε ότι είναι όφελος για εμάς και όχι για άλλες ομάδες. Προσαρμόζουμε τις μεθόδους μας για να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για το 2026. Αν εκτιμούσαμε ότι αυτές οι βελτιώσεις θα ήταν επιζήμιες, δεν θα προχωρούσαμε. Αναγνωρίζουμε το κόστος, αλλά θεωρούμε ότι είναι απολύτως δικαιολογημένο», δήλωσε.
Part of the pit wall for FP1 😄#F1 || #MexicoGP 🇲🇽 pic.twitter.com/vbHnwOEYS8
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) October 29, 2025
Όπως επισημαίνει ο Μεκίς, η στρατηγική που έχει επιλεγεί μπορεί να απαιτήσει θυσίες όσον αφορά την ανάπτυξη του επόμενου αυτοκινήτου, ωστόσο ο Γάλλος είναι αισιόδοξος ότι αυτό δεν θα αποτελέσει σοβαρό εμπόδιο στην προσπάθεια της ομάδας.
Ο Μεκίς επεσήμανε ότι οι συνέπειες της συνέχισης της δουλειάς πάνω στη φετινή RB21 προσφέρουν σημαντικά δεδομένα για την επόμενη γενιά μονοθεσίων: «Η απόφαση να προχωρήσουμε με τις βελτιώσεις σε αυτό το αυτοκίνητο σχετίζεται περισσότερο με την ίδια την εξέλιξή του και όχι με τις προκλήσεις που θα φέρει το 2026. Εάν είχαμε παραμείνει στάσιμοι σε ένα σημείο που δεν ήμασταν ικανοποιημένοι με τη RB21, θα έμπαινα στη νέα εποχή αβέβαιοι και με πολλές απορίες. Έτσι επιλέγουμε να επενδύσουμε στη βελτίωση, ώστε να κατανοήσουμε τις αδυναμίες και να ενεργοποιήσουμε τη μέχρι πρότινος απουσία απόδοσης», σημείωσε.
Αυτή η προσέγγιση, σύμφωνα με εκείνον, έχει ενισχύσει την αυτοπεποίθηση της ομάδας και τους έχει δώσει μια καθαρή κατεύθυνση για το μέλλον: «Αυτή η ανάπτυξη μας έχει προσφέρει πίστη στις διαδικασίες και τις στρατηγικές μας για το αύριο. Το ζήτημα δεν αφορά μόνο την απόδοση του κινητήρα, αλλά είναι περισσότερο θέμα προετοιμασίας», πρόσθεσε.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που χορηγείται από τη Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης σχολιάζουν τις τελευταίες εξελίξεις από το Grand Prix στο Μεξικό, τονίζοντας τις αλλαγές που έχουν επιφέρει το πρωτάθλημα.