
Η συμφωνία του ΣΚΑΪ για τηλεοπτικά δικαιώματα στο πρωτάθλημα της Stoiximan GBL προκαλεί αίσθηση, καθώς το ποσό των 21 εκατομμυρίων ευρώ που θα κατανείμει στις ομάδες τα επόμενα τρία χρόνια αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τα έσοδά τους. Η επιτυχία αυτού του εγχειρήματος προήλθε από την επιμονή του προεδρίου της Λίγκας, με τον πρόεδρο Μιχάλη Μελή και τον γενικό διευθυντή Ευθύμη Ρεντζιά να εργάζονται συστηματικά ώστε να φέρουν αυτήν την αλλαγή.
Αξιοποιώντας την αδράνεια της Κρατικής Τηλεόρασης, ο ΣΚΑΪ υπέβαλε μια δελεαστική πρόταση για τριετή συνεργασία, αποκτώντας τα δικαιώματα του μπάσκετ σε μια από τις πιο προσοδοφόρες περιόδους του.
Η κατανομή των χρημάτων έχει προκαλέσει ζωηρό ενδιαφέρον εντός της μπασκετικής κοινότητας, καθώς οι «αιώνιοι», Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός ΑΚΤΟΡ, αναμένονται να λάβουν την πιο μεγάλη μερίδα. Κάθε μία από αυτές τις ομάδες θα προσθέσει περίπου 1.5 εκατομμύριο ευρώ στα ταμεία της, απόρροια της προηγούμενης χρονιάς όπου οι αποδοχές τους ήταν 300.000 ευρώ χαμηλότερες, προκειμένου να ενισχυθούν οι υπόλοιπες ομάδες.
Στις επόμενες δύο σεζόν, οι αποδοχές των Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό ΑΚΤΟΡ αναμένονται να αυξηθούν περαιτέρω, με το ποσό που διατίθεται για την πρώτη χρονιά να είναι 6.350.000 ευρώ και τα επόμενα έτη να φτάνει τα 7.350.000 ευρώ το χρόνο.
Όσον αφορά τις υπόλοιπες 12 ομάδες της Stoiximan GBL, οι προβλέψεις μιλούν για αύξηση των εσόδων τους κατά 30 με 40.000 ευρώ για την πρώτη χρονιά και εκτίναξη του ποσού κατά ένα εκατομμύριο ευρώ στις επόμενες δύο περιόδους.
Επιπλέον, είναι σίγουρο ότι θα υπάρχουν μπόνους για την κατάκτηση του τίτλου και την τελική κατάταξη, κάτι που αποδεικνύει την ισχυρή δυναμική του προϊόντος, κυρίως λόγω των σοβαρών επενδύσεων που πραγματοποιούνται από τους Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό ΑΚΤΟΡ καθώς και από τις ομάδες της Θεσσαλονίκης, όπως ΠΑΟΚ και Άρης, στον τομέα του ελληνικού μπάσκετ.