
Η Αργεντινή έχει πάρει προβάδισμα 2-0 έναντι της Ιορδανίας στο ημίχρονο, χάρη στα γκολ των Λο Σέλσο και Λαουτάρο Μαρτίνες, σε ένα ματς χωρίς τη συμμετοχή του Λιονέλ Μέσι, που μένει στον πάγκο για λόγους ξεκούρασης.
Οι Αργεντίνοι εμφανίζονται αποφασισμένοι και σύμφωνα με τις προσδοκίες, καθώς άνοιξαν το σκορ στο 19ο λεπτό με ένα εξαιρετικό φάουλ του Τζιοβάνι Λο Σέλσο, στέλνοντας την μπάλα στο παραθυράκι της εστίας. Στη συνέχεια, στο 31ο λεπτό, ο Λαουτάρο Μαρτίνες από τα 11 μέτρα διεύρυνε τη διαφορά σε 2-0, κλέβοντας την παράσταση και ενισχύοντας την κυριαρχία της Αργεντινής στο παιχνίδι.
Η κατάσταση δείχνει ευνοϊκή για την παγκόσμια πρωταθλήτρια, που επιδιώκει να διασφαλίσει την πρωτοκαθεδρία της σε αυτό το ματς.