
Ο Σάσα Βεζένκοβ, ο Βούλγαρος φόργουορντ του Ολυμπιακού, βρήκε την ευκαιρία να απολαύσει τις καλοκαιρινές του διακοπές στην Αθήνα, εξερευνώντας τη νυχτερινή ζωή της πόλης.
Σε μια βραδιά γεμάτη μουσική, ο Βεζένκοβ εθεάθη σε ένα γνωστό κέντρο διασκέδασης, όπου η ατμόσφαιρα ήταν ζωηρή και οι παραβρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις ερμηνείες του Γιώργου Σαμπάνη, ενός πράγμυα φίλου του Παναθηναϊκού. Εκεί ανέβηκε και ο Νίκος Μακρόπουλος, ο οποίος, από το μικρόφωνο, δεν έκρυψε τη χαρά του με την παρουσία του «πρωταθλητή Ευρώπης και Ελλάδας»:
«Απόψε έχουμε λοιπόν έναν πρωταθλητή Ευρώπης και Ελλάδας μαζί μας, τον Σάσα Βεζένκοβ. Κι αυτός είναι ο λόγος που το αγόρι μου είναι λίγο ανήσυχο. Παρόλα αυτά, νομίζω του χρόνου θα πάτε καλύτερα».
Ακολούθως, ο Γιώργος Σαμπάνης πήρε τον λόγο και μοιράστηκε μια ειλικρινή σκέψη: «Ο Θεός μαζί μας. Εγώ Παναθηναϊκός είμαι, αλλά δεν είμαι φυσιολογικός. Αφού πιάσαμε τις ιστορίες, που χθες – είμαι τόσο άρρωστος για να καταλάβεις – την ώρα που κοιμόμουν, ήθελε η Ιωάννα να με ξυπνήσει και μου λέει: ‘αγάπη μου, θέλω να σου πω κάτι πολύ ευχάριστο που έχει συμβεί’. Και γυρνάω και της λέω: ‘υπέγραψε ο Ομπράντοβιτς;’»
Στο κλείσιμο της ομιλίας του, ο Σαμπάνης πρόσθεσε χιουμοριστικά: «Για να καταλάβεις πόσο άρρωστος. Ήθελε κάτι άλλο να μου πει, αλλά εγώ αυτό είπα μέσα στον ύπνο μου. Οπότε τι να κάνω Σάσα μου; Εμείς θέλουμε να φορέσεις ζακέτα, να είσαι καλά, να είσαι ζεστός, να μην αρρωσταίνεις για να σε κερδίζουμε δίκαια».
Η βραδιά αυτή έδειξε τη φιλική ατμόσφαιρα και τη διάθεση των αθλητών του μπάσκετ να απολαμβάνουν τις στιγμές εκτός γηπέδου, αποδεικνύοντας ότι ο αθλητισμός συνδυάζεται και με την κοινωνικότητα.