
Πραγματικά στην Ελλάδα έχει χαθεί το μετρό.
Είναι αδιανόητο αυτό που συνέβη με την ιστοσελίδα του Πρώτου Θέματος, που προκειμένου να διαφημίσει ρουμανική στοιχηματική που έρχεται στην Ελλάδα, έβαλε το λογότυπο της με φόντο την Ακρόπολη!
Μιλάμε για αδιανόητες καταστάσεις, που δείχνουν ότι ορισμένοι δεν αντιλαμβάνονται την ιερότητα των συμβόλων του ελληνισμού, θέτοντας τα στο βωμό του κέρδους.
Ντροπή.
