
Ο Μαρσέλο Μπιέλσα δικαιολόγησε τις αποφάσεις του να αντικαταστήσει τον Φερνάντο Μουσλέρα και τον Φεντερίκο Βαλβέρδε στο ημίχρονο του αγώνα Ουρουγουάη – Ισπανία, όπου η ομάδα του γνώρισε την ήττα με 1-0.
Ο μοναδικός σκόρερ του αγώνα ήταν ο Μπαένα, ο οποίος άνοιξε το σκορ στο 42ο λεπτό, εκμεταλλευόμενος ένα λάθος του 40χρονου τερματοφύλακα Μουσλέρα. Στο ημίχρονο, ο Μπιέλσα έκανε την ανατρεπτική κίνηση, αντικαθιστώντας τον Μουσλέρα με τον Σέρτζιο Ροσέ, αποδεικνύοντας έτσι την ανάγκη για αλλαγή.
Επιπλέον, ο προπονητής της Ουρουγουάης πήρε την απόφαση να βγάλει και τον Βαλβέρδε, ο οποίος φαίνεται να έχει αναλάβει ρόλο ηγεσίας στον πρόσφατο «θόρυβο» που προκλήθηκε στην προετοιμασία της ομάδας. Παρόλο που η Ουρουγουάη είχε επείγουσα ανάγκη ενός γκολ, ο Μπιέλσα εκτίμησε ότι η τακτική αλλαγή ήταν αναγκαία.
Στις δηλώσεις του μετά την αναμέτρηση, ο Μπιέλσα εξήγησε τις κινήσεις του: «Ο Φερνάντο Μουσλέρα μου ζήτησε να τον αντικαταστήσω στο ημίχρονο. Η αλλαγή του Φεντερίκο Βαλβέρδε ήταν δική μου απόφαση, καθώς ήθελα περισσότερη επιθετική παρουσία», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ακολουθεί η δήλωσή του στο Twitter από τον Fabrizio Romano:
🚨 Marcelo Bielsa: “Fernando Muslera asked me to be subbed off at half time.”
📸: pic.twitter.com/MW2u1tqltE
🚨🇺🇾 Marcelo Bielsa: “I subbed off Fede Valverde as I wanted more presence in attack.”
📸: pic.twitter.com/a5qcs4UHiH