
Μετά από 112 ημέρες αναμονής, ο Τζορτζ Ράσελ επέστρεψε στο προσωρινό θρόνο της Formula 1, κατακτώντας τη νίκη στο Grand Prix Αυστρίας.
Όντας ο πολυνίκης εκκινητής και χωρίς κανένα λάθος κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Βρετανός πιλότος κατάφερε να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία του, παρότι δέχθηκε πιέσεις από τον Μαξ Φερστάπεν και την ομάδα της Red Bull Racing. Αυτή η επιτυχία τον έφερε στη δεύτερη νίκη του για φέτος.
Με τη τρίτη θέση του Κίμι Αντονέλι, η διαφορά τους στο πρωτάθλημα μειώθηκε κατά 10 βαθμούς.


Με το πέρας του αγώνα, ο Ράσελ εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ευχαρίστηση να βρεθεί ξανά στην κορυφή.
«Είναι υπέροχο να επιστρέφεις στην πρώτη θέση. Έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία φορά και σήμερα σκοπεύω να το γιορτάσω μαζί με την ομάδα μου. Είχα πρόσφατα μια παρατεταμένη κακή απόδοση. Ο Μαξ και η Red Bull ήταν εξαιρετικά γρήγοροι και τους αξίζουν συγχαρητήρια. Ευχαριστώ την ομάδα μου και όλους όσοι ήρθαν στην πίστα σε αυτές τις δύσκολες καιρικές συνθήκες», τόνισε αρχικά.
“Yabba dabba doo!” 👏
It’s George Russell’s day in Austria! 🙌#F1 #AustrianGP pic.twitter.com/6LhbPpCVcB
— Formula 1 (@F1) June 28, 2026
Με τα ελαστικά του πιο παλιά από αυτούς των Μαξ Φερστάπεν και Κίμι Αντονέλι, ο Ράσελ γνώριζε ότι η παραμικρή απροσεξία θα μπορούσε να κοστίσει. Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, αποκάλυψε ότι η προσοχή του ήταν στραμμένη στη διαφορά των αντιπάλων του.
«Κάθε γύρο πίεζα όσο το δυνατόν περισσότερο. Προσπαθούσα να καταλάβω τα όρια και έκανα κάποιες μικρές γκάφες. Ήξερα πόσο γρήγοροι ήταν οι οδηγοί πίσω μου. Ο Κίμι είναι εξαιρετικός και σε κάθε γύρο παρακολουθούσα την απόσταση. Τελικά, η στρατηγική της ομάδας ήταν άψογη και μου επέτρεψε να αντέξω».
Ο Ράσελ επικεντρώνεται τώρα στον επόμενο Αγώνα, που θα διεξαχθεί στην έδρα του, το Σίλβερστον της Μ. Βρετανίας.