
Η έφεση της Καλαμάτας έγινε δεκτή και ο σύλλογος εξασφάλισε τη δυνατότητα συμμετοχής στη Super League για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Μετά από την τακτοποίηση των υποχρεώσεών της, η διοίκηση του ΠΑΕ Καλαμάτα έλαβε την επιβεβαίωση από την Επιτροπή Αδειοδοτήσεων της ΕΠΟ.
Στην επίσημη ανακοίνωση υπογραμμίζεται η επιτυχία της Καλαμάτας στην προσπάθειά της να καλύψει τις απαιτήσεις αδειοδότησης. «Η ΠΑΕ Καλαμάτα εξασφάλισε, όπως αναμενόταν, αδειοδότηση επιπέδου Super League 1 για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027, μετά την έφεση που κατέθεσε και εξετάστηκε από την αρμόδια Επιτροπή Εφέσεων Αδειοδότησης της ΕΠΟ», ανέφερε χαρακτηριστικά η ανακοίνωση.
Η απόφαση αυτή επιβεβαιώνει τις προσπάθειες της διοίκησης και αποδεικνύει ότι ο σύλλογος πληροί όλα τα απαραίτητα κριτήρια για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Η ΠΑΕ δείχνει αποφασισμένη να συνεχίσει τον σχεδιασμό της για τη νέα σεζόν, εστιάζοντας καταρχάς στην επιτυχία της Μαύρης Θύελλας και στο κοινό της.
Η ΕΠΟ με τη σειρά της ανακοίνωσε: «Το Όργανο Εφέσεων Αδειοδότησης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας κατά τη συνεδρίασή του στις 19.06.2026 εξέτασε: τον φάκελο της ΠΑΕ «Π.Σ. Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ 2019 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και την υπ’ αριθμόν 12605/15.06.2026 έφεση κατά της απόφασης του Πρωτοβάθμιου Οργάνου Αδειοδότησης (ΠΟΑ) και έλαβε την ακόλουθη απόφαση:
Απόφαση Οργάνου Εφέσεων Αδειοδότησης: