
Ο Παναθηναϊκός εξέφρασε τις θερμές του ευχές στη Βαλένθια για την κατάκτηση του τίτλου στην Ισπανία, μέσω μιας ευρηματικής ανάρτησης στα social media.
Η ομάδα της Βαλένθια, με ένα εντυπωσιακό δεύτερο διαδοχικό break στην έδρα της Μπαρτσελόνα, πανηγύρισε την επιστροφή της στον θρόνο του πρωταθλήματος έπειτα από εννέα ολόκληρα χρόνια. Ο προπονητής Πέδρο Μαρτίνεθ και οι παίκτες του δικαίωσαν την εξαιρετική τους πορεία με τον τίτλο, και οι «πράσινοι» δεν έχασαν την ευκαιρία να τους συγχαρούν δημόσια.
Με μια ανάρτηση, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός δήλωσε: «Συγχαρητήρια Βαλένθια! Το αξίζατε». Αυτή η κίνηση από πλευράς του Παναθηναϊκού αποδεικνύει το πνεύμα του Fair Play, καθώς οι «πράσινοι» αναγνωρίζουν την αξία μιας ομάδας που τους άφησε εκτός του Final 4 στην Αθήνα.
Αξιοσημείωτο είναι ότι μέσα από την ανάρτηση τους, φάνηκε η στήριξη τους προς την Βαλένθια και η εκτίμηση τους για την προσπάθεια που κατέβαλαν.