
Ο Ζοάν Σάστρε είπε το τελευταίο αντίο στον ΠΑΟΚ με μια γεμάτη συναισθήματα ανάρτηση. Λίγες ώρες μετά την επίσημη αποχώρησή του από την ομάδα, ο Ισπανός αμυντικός εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για τα τέσσερα χρόνια που πέρασε στο σύλλογο, αναγνωρίζοντας την υποστήριξη των φιλάθλων και τη σημασία που έχει ο «δικέφαλος του βορρά» για εκείνον.
Ο 29χρονος δεξιός μπακ αγωνίστηκε σε 119 παιχνίδια φορώντας τη φανέλα του ΠΑΟΚ, πετυχαίνοντας 7 γκολ και προσφέροντας 10 άσιστ σε περισσότερα από 8.400 λεπτά παιχνιδιού.
Στην ανάρτησή του, ο Σάστρε είπε: «Το μόνο που μπορώ να πω είναι ευχαριστώ. Μετά από τεσσεράμισι χρόνια, ήρθε η ώρα να κλείσω ένα πολύ ξεχωριστό κεφάλαιο στη ζωή μου. Θέλω να ευχαριστήσω τον ΠΑΟΚ που μου έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθώ τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές και όλους στην ομάδα. Αλλά πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ τους οπαδούς για την άνευ όρων υποστήριξη και αγάπη σας σε όλο αυτό το ταξίδι. Πάντα προσπαθούσα, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου, να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και να φανώ αντάξιος της αγάπης που μου δείξατε. Ελπίζω έτσι να με θυμάστε. Φεύγω με την καρδιά μου γεμάτη αναμνήσεις και περήφανος που φόρεσα αυτά τα χρώματα. Ο ΠΑΟΚ θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.»
### Η ανάρτηση του Σάστρε