
Αύριο σεζόν 2026/27, οι οπαδοί θα παρακολουθήσουν τα ντέρμπι μεταξύ Σταντάρ Λιέγης και Σαρλερουά μόνο μέσω τηλεόρασης, καθώς η βελγική λίγκα ανακοινώνει ότι τα παιχνίδια αυτά θα διεξαχθούν κεκλεισμένων των θυρών. Αυτή η απόφαση ελήφθη ως αντίδραση στα σοβαρά επεισόδια που σημειώθηκαν κατά την τελευταία συνάντησή τους.
Σύμφωνα με αναφορές από το «Sporza», η απόφαση έχει στόχο την προστασία των φιλάθλων και την καταδίκη συμπεριφορών που δημιουργούν αρνητική εικόνα για το άθλημα. Τα επεισόδια σημειώθηκαν μετά το πρόσφατο «Choc Wallon», το οποίο κατέληξε σε ανοιχτή σύγκρουση μεταξύ των φιλάθλων.
Στο τελευταίο τους παιχνίδι, η Σαρλερουά πήρε τη νίκη με 2-0, τερματίζοντας τις ελπίδες της Σταντάρ για Ευρώπη. Οι πανηγυρισμοί των φιλοξενούμενων προκάλεσαν αντιδράσεις που γρήγορα εκτράπηκαν σε επεισόδια, με τρεις παίκτες της Σαρλερουά να κάνουν προκλητικές χειρονομίες προς τους οπαδούς της Σταντάρ.
Τα γεγονότα κορυφώθηκαν όταν φίλος της Σταντάρ εισέβαλε στον αγωνιστικό χώρο προκειμένου να αφαιρέσει σημαία της Σαρλερουά, γεγονός που πυροδότησε μαζική εισβολή εκατοντάδων φιλάθλων, προκαλώντας αναστάτωση που έγινε viral στο διαδίκτυο.
Ως αποτέλεσμα, οι αρχές αποφάσισαν να διεξαχθούν οι επόμενες συναντήσεις της σεζόν χωρίς θεατές, ενώ για την αγωνιστική περίοδο 2027/28, οι φιλοξενούμενοι οπαδοί θα επιτρέπεται να παρακολουθούν μόνο στα εντός έδρας ματς.
Δείτε τα επεισόδια από το προηγούμενο παιχνίδι:
🇧🇪 Chaos in Liege last night, as Standard Liege lads captured a Charleroi flag from the players after the match 👀 pic.twitter.com/T23AyBMcbM
— 𝐂𝐚𝐬𝐮𝐚𝐥 𝐔𝐥𝐭𝐫𝐚 𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥 (@thecasualultra) May 24, 2026