
Με νίκη ξεκίνησε η Εθνική Νέων Ανδρών στο τουρνουά «Μενεγκίν ντε Σιλβέστρο», επικρατώντας της Γερμανίας με σκορ 82-81, σε έναν συναρπαστικό αγώνα που διεξήχθη στο Ντομέτζε ντελ Καντόρε, στην Ιταλία. Οι Έλληνες νεαροί καλαθοσφαιριστές θα αντιμετωπίσουν το Σάββατο (27/6, 21:30) την οικοδέσποινα Ιταλία, σε μια πρόκληση που τους περιμένει.
Η Γερμανία ξεκίνησε δυναμικά, παίρνοντας προβάδισμα 7-2 στα πρώτα λεπτά, όμως η ελληνική ομάδα αντέτεινε άμεσα με ένα εντυπωσιακό σερί 15-0. Ο Ξανθόπουλος ήταν καθοριστικός σε αυτό το διάστημα, ξεκινώντας την αντεπίθεση με τέσσερις συνεχείς πόντους, φέρνοντας το σκορ στο 8-19. Η ελληνική άμυνα απέδωσε καρπούς και μαζί με τις μάχες στα ριμπάουντ, απέδωσαν σημαντικά πλεονεκτήματα. Με αίσιο τέλος για την Ελλάδα, ο Κομνιανίδης ευστόχησε σε ένα τρίποντο πίσω από το κέντρο, κλείνοντας την πρώτη περίοδο με 11-24.
Στη δεύτερη περίοδο, οι Γερμανοί επιχείρησαν αντεπίθεση και έφτιαξαν ένα 9-0 στο ξεκίνημα, αλλά ο Νικολαΐδης αντέτεινε σταδιακά μειώνοντας τη διαφορά στο 20-27. Με τρίποντο από τα 6μ75, ο Νικολαΐδης ανέβασε τη διαφορά σε +10 (22-32). Ωστόσο, το ημίχρονο τελείωσε με 36-43, χάρη σε τρίποντο του Λέφα.
Το τρίτο δεκάλεπτο ξεκίνησε με βολή από τεχνική ποινή (36-44), και ο Νικολαΐδης σημείωσε συνεχόμενα τρίποντα (39-50). Η Ελλάδα προηγήθηκε με 39-52, αλλά οι Γερμανοί αντεπίθεσαν, κλείνοντας την τρίτη περίοδο απόλυτα ισοπαλία (64-61).
Στο τελευταίο δεκάλεπτο, ο Ξανθόπουλος έσπασε το σερί των Γερμανών με πόντους (66-63), και οι Χαντζής και Νικολαΐδης χτύπησαν ξανά με κρίσιμα σουτ. Η αναμέτρηση πήρε δραματική τροπή με τους δύο αντιπάλους να εναλλάσσονται σε προβάδισμα. Ο Πατρίκης με δύο κρίσιμους πόντους σε επιθετικό ριμπάουντ σφράγισε τη νίκη για την ελληνική ομάδα, με το τελικό σκορ να διαμορφώνεται σε 81-82.
ΤΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 11-24, 36-43, 64-61, 81-82.
ΕΛΛΑΔΑ (Παπαδόπουλος): Λέφας 10 (1), Τσαχτσίρας, Νικολαΐδης 15 (5), Ξανθόπουλος 11, Χαντζής 14 (1τρ. 10ρ.), Επαμεινώνδας, Ροζακέας, Γεώργας 2, Πρέκας 5 (1), Κομνιανίδης 3 (1), Πατρίκης 9, Παγώνης 13.